Van jullie namen vind ik Lily het leukste, en ik vind Nina ook een mooie naam! Deze twee stonden ook bovenaan in ons lijstje En Coco opzich een leuke naam, maar elke keer als ik hem lees denk ik aan het boek “Coco kan het” geen erge associatie verder maar voor mij dus wel “een” associatie Succes met nadenken en beslissen!
Zonne! Wat leuk, origineel en een échte meisjesnaam. Juist een mooie aanvulling bij de namen van jullie jongens. Ik vind het belangrijk dat het een duidelijke meisjesnaam is; want je bent trots op het feit dat ze een meisje is en dat overduidelijke meisjesnaam mis ik bij Mint. Lily, Ziva, Riva word ik vrolijk van! Namen voor een meisje, puber en volwassene. Wat mij betreft 1 van deze 3. Succes met de keuze!
Lea(h) Svea Esra Ik ben vooral een meelezer op dit forum, dus heb de namen van je kids wel eens voorbij zien komen. Ik vind het juist wel mooi als de naam van nr 4 op een ‘a’ eindigt, zodat 1 en 2 goed bij elkaar passen en 3 en 4 ook, als je begrijpt wat ik bedoel. In dat licht vind ik Nina dus ook zeker niet mistaan bij je jongens. Succes met knopen doorhakken! Ik ken het gevoel, wij zijn van de oudste twee zo’n 2 dagen voor de bevalling nog geswitcht van naam (en ik beviel die beide keren met 42 weken )
Ik zit me ook nog te bedenken dat Lily geschreven als Lili ook nog leuk is voor Filippa. Lili Filippa Lily Filippa Wel heel veel i en l erin maar ik vind dat hierbij niet storend als je het hardop zegt.
Luna Stond ook op de shortlist toch? Dan sowieso die Maar even.. ik las de titel en wist gewoon dat jij dit topic geopend had Mint of Nina En anders Mint Nina
Ja Luna prachtig maar man was een dwarsligger omtrent die naam en opperde toen zelf een keer Lily en dat vind ik zeker zo leuk..
Zonne, mooi! Origineel, maar wel duidelijk hoe je het schrijft. Van je lijstje vind ik Lily en Mint ook mooi. Verder als ideeen nog: - Sira - Julot - Romee
Weet niet of je bij mint ook nog in het Engels hebt gedacht en of jullie het überhaupt belangrijk vinden. Maar het word in het Engels ook wel gebruikt bij verkopen van tweedehands spullen. bv, “I’m selling this watch, it’s in mint condition.”
De roze namen vind ik erg leuk. Opties: Malin Yinthe/Jinthe Merle (je zegt merluh) Linde Luna Lente Lexie Sterre Willow Yuna Freya Charlie Jackie Amber Kyra/Kira Sifra Kensi Nimra Mirre