Haay meiden wat denken jullie hier van ? Er is een lichte streep tezien die wel gelijk na 1 minuut tevoorschijn kwam. We proberen het nu 3 maanden en had eigelijk maandag ongesteld moeten worden
Ik had 2 januari me ovulatie ik heb wel al een paar dagen beetje een trekkend gevoel en klein beetje last van me onderrug weet niet of dat normaal is haha
Ik zie hem wel maar vind het een erg dun streepje als ik zo kijk zou even een KV doen of Action test... deze zijn zo onzeker!
Niks mis met deze testen, bij mij waren ze echt omowit als ik niet zwanger was, en op 10DPO ook zo'n kruisje. Toen ook een digitale cb test gedaan en die gaf 1-2 weken aan dus ik denk dat ik je mag feliciteren!
Hoe ben je zeker van je ei? Voor 16 dpo is dit echt te licht, vooral voor zo'n gevoelige test als deze
Ik hou die ei dingen en alles allemaal niet bij alleen wanneer ik wel en niet ongesteld moet worden, heb deze test wel in de middag gedaan en het was meer soort van gedwongen plassen omdat ik niet meer kon wachten hahaha
Haha, dat je dat kan. Ik moet altijd mega nodig in de ochtend. Ben benieuwd meid! Hoop het zo voor je!