Hoiii, Ik had even nog 1 vraagje over de LH piek. Stel je bent bezig met ovu testen en je hebt als volgt: Negatieve test (T is lichter dan C) (dag 1) Positieve test (strepen zijn gelijk) (dag 2) Positieve test (T is donkerder dan C) (dag 3) Positieve test (T is NOG donkerder dan C) (dag 4) Positieve test (T is donkerder dan C) (dag 5) Positieve test (strepen zijn gelijk) (dag 6) Dat wat vetgedrukt is, dat was de donkerste zonder twijfel. Is dat nu dus ook de LH piek?, okal waren die 2 erna ook positief (alleen een stuk lichter)? Daarna kon ik geen testen meer doen, want ze waren op.. had er namelijk 2 a 3 op een dag gedaan haha
Volgens mij geldt de eerst positieve test. Binnen 48 uur daarna vindt de eisprong plaats. Maar ik kan het ook fout hebben.
Ik hoorde van veel mensen test door tot je een knaller krijgt, maar daarna bleef hij nog steeds positief (alleen in lichtere maten. (hij nam daarna wel af, weet niet of hij negatief is geworden.
Ik heb dit ook gevraagd hier op het forum omdat ik ook meerdere donkere testen had (zie mijn topic) En daar werd gezegd dat je van de donkerste test uit moet gaan omdat dat je echte piek is.
Ik ben daar nu ook mee bezig. In mijn album heb ik telkens de foto's geplaatst van de testen. En gisteren leek ik de knaller te hebben, maar een dag later weer en dan zijn die oudere weer heel licht geworden. Zie foto's.... Op de officiële afleestijd waren ze veel donkerder. Dit is de foto van vanmorgen.
Oke, wat ik heb gedaan is dus goed. Ik ben sowiezo van de 1e positieve test uitgegaan en ik ben dan de knaller uitgegaan. Tnx
Ik maak ook telkens foto's van de verse testen (binnen de 8 minuten) en dan zet ik ze met een app in een collage onder elkaar. Kijk zo: