Meiden... jullie hulp gevraagd! Wat kunnen jullie voor roepnaam verzinnen bij Arie Cornelis? Je moet nog wel kunnen zien dat het daar op lijkt. Vinden t zo moeilijk.
Arco hadden we ook al bedacht maar vind ik niet zo denderend. Wat vinden jullie van Aric ? Weet niet zo goed wat ik van moet vinden maar zou wel een goede mogelijkheid zijn qua letters en herkenbaarheid van naam.
Aric vind ik iig minder mooi dan Arco . Verder vind ik Corné ook een goede optie, maar bij die naam heb je eigenlijk niet een combi van beide namen, alleen maar van de 2e naam.
Ik heb al snel dat ik een associatie met een persoon heb bij een bepaalde naam en dat is bij arco ook zo! Corné zo heet iemand in mijn naaste familie
Ik vind alle genoemde opties drie keer niks. Qua naam sowieso en als het om een vernoeming moet gaan is het op Arco na ook niet duidelijk. Als het om een benoeming gaat en Arie en Cornelis zijn de te vernoemen namen (opa's), dan zou ik als ik jou was je zoon zoon drie namen geven. Een super gave roepnaam die je zelf leuk vindt en daarachter de te vernoemen namen. Dan doe je en recht aan je kind (met een gave niet gekunstelde naam) en aan degenen die vernoemd worden (omdat die dus echt vernoemd worden). Maar goed, zo denk ik.