We twijfelen nog over een jongensnaam. Hebben al veel leuke namen moeten schrappen omdat ze in onze naaste omgeving al bezet zijn. Nu nog 2 namen en we kunnen echt niet kiezen. Wat vinden jullie? Niek of Tom? Ben benieuwd of we zo de knoop kunnen doorhakken
Tom vind ik leuker dan Niek Sem Bas Mees Dex Scot Fin Lex Bram Daan Cas Fer Giel Ian Ivan Ivar Joost Jort Joris Kay Kjeld Kyel Len max quint rob Ken bob Mike Stef Vince Vic Kris Twan Tim
Ik vind Niek juist weer een hele oubollige naam.. Misschien omdat mijn oudoom van bijna 100 zo heet Dus in dit geval kies ik voor Tom. Vind ze eigenlijk allebei een beetje saai.. sorry.
Hihi wat grappig dat sommigen de ene naam ouderwets vinden, en een ander de andere naam. Tom heeft dus wat voorkeur hier tot nu toe, of het nou wel of niet je smaak is Wij houden van korte namen. Uit het hele lijstje van Nancy kunnen er zoveel al niet meer..
Bij de naam Tom zie ik altijd een dier voor me. Hond, kat of konijn Niek vind ik geen volledige naam. Meer een afkorting Als ik zou moeten kiezen tussen die twee zou ik gaan voor Tom.