Hallo Meiden Ik ben vandaag 36 weken en 3 dagen zwanger... Een meisjes naam staat hier al vast maar over een jongens naam zijn we nog niet uit, het is zo moeilijk... Het zit namelijk zo..... een oude buurvrouw die tegen over ons gewoond heeft die heeft net een zoontje gekregen met de naam Kian en vindt het zelf ook een mooie naam maar kan ik dit maken tegen over de over buren die hier gewoond hebben maar hier nu niet meer wonen.. Ook vindt ik Milan heel erg mooi... Waar zouden jullie voor gaan, Milan of Kian of Kian op een andere schrijf wijze... mijn andere kinderen heten, Justin, Myrthe, Amirah, Sharona en Levi. Hoop op veel reacties Gr Silly
Ik vind Kian erg leuk hoor! En de oude overburen hebben jullie daar goed en veel contact mee? Zo nee zou ik lekker het bij Kian houden! Schrijfwijze ook zo houden hoor, de uitspraak is hetzelfde dus hoe je het schrijft is aan jezelf. Milan vind ik een goede 2de! Succes!
Leuke naam. Als de oude buren geen vrienden zijn én er niet meer wonen zou ik me er niet zo druk om maken
Persoonlijk vind ik Milan en mooiere naam. Maar als Kian de naam voor jullie is dan moet je daar gewoon voor gaan.
Ik vind Kian er het best bij passen, lekker alle kinderen een eigen voorletter. Van buren zou ik niks aantrekken
Ik zou ook Kian kiezen! Ik zou hem alleen met een y schrijven, Kyan dus ben zelf gek op de y. Van oude buren zou ik me weinig aantrekken, als jullie die naam mooi vinden!
Ik vind Kyan het mooist.. maar ik ben bevooroordeeld! Mijn jongste heey zo en geschreven als Kyan! (Kiejan zeg je.. sommige maakte er wat anders van!)
Ik zou me daar niet druk overmaken, als Kian voor jullie dé naam is? Dan moet je dat gewoon doen, de overburen hebben toch geen patent op de naam Als het hele goede vrienden zijn of een broer/zus dan vind ik het wat anders.