kinderopvangtoeslag

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Rdas, 27 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rdas

Rdas Niet meer actief

Hallo misschien domme vraag maar hoe moet ik dit gaan berekenen.
    mijn dochter gaat sinds januari elke woensdag naar de gastouder. Ik heb toen betekend dat zij dus 40 uur per maand daar is. Dus vier woensdagen per maand.
    echter zijn er diverse maanden waarin je vijf woensdagen hebt per maand. Dus die maand ben ik altijd uit eigen zak 50 euro bij aan het betalen.
    Vanaf januari 2017 zal zij ook elke donderdag naar de gastouder gaan. Maar als ik dan ga invullen dat ze 80 uur per maand gaat dan moet ik in die maanden dat er vijf woensdagen en donderdagen zijn 100 euro zelf gaan betalen. Hoeveel uur kan ik dan het beste doorgeven per maand? Alle woensdagen en donderdagen tellen van 2017 en daar het gemiddelde van nemen?

2. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    De uren dat ze per week gaat x52 doen en dan weer door 12 delen. Dat gaat ze dus gemiddeld per maand.
    Maar als je te weinig hebt gekregen dan krijg je dat het
    Jaar erop wel terug. Ze kijken het altijd na. Ik kreeg begin van dit jaar ook een brief dat ik iets meer nabetaald kreeg. Altijd lekker dus.

Maar stel ze gaat iedere woensdag 8 uur en op donderdag 5 uur bijv. Dan gaat ze dus 13 uur per week x 52 = 767 uur per jaar : 12 = 56,5 per maand

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Heel simpel.
    Uren x 4,3 dan heb je het gemiddelde over 4 of 5 dagen in een maand per jaar! ;)

Overigens betaal je nu misschien iets uit eigen zak, maar dit krijg je eind van het jaar terug. Hier hoef je zelf niets voor te doen.

Deel Deze Pagina