Help, ik heb even iemand nodig die me zegt dat ik veel te veel spoken zie!! Vanavond hebben we een verjaardag, overburen. De vriendin van mijn zus komt oppassen vanaf 20u, mijn zus komt ook nadat ze klaar is met werken. Het is de eerste keer dat een niet-opa/oma/zus oppast. Ze hebben al bijna een jaar een relatie en het is een lieve meid, en dat ze een moeilijke jeugd heeft gehad maakt haar niet onbetrouwbaar natuurlijk, maar ik kijk veel te veel horrorfilms.... haal vanalles in mijn hoofd. Ik ben zelf om 23u weer thuis, omdat onze zoon weer vroeg wakker is. Pffff ik zou net zo lief niet gaan...maar ik weet gewoon dat ik enorm aanstel. Peptalk zeer welkom
Geen idee, we zitten gewoon in de straat...gewoon het idee dat het de eerste keer is dat er iemand anders komt dan ons eigen gezin. Sowieso hebben we haast nooit oppas. We gaan 1x per 3 a 6mnd een avondje samen weg. Nu is het toevallig een paar keer kort op elkaar, en omdat we niet steeds onze ouders willen vragen stelde mijn zus dit voor. Ik moet gewoon even wennen...
Herkenbaar! Hier een tijdje geleden voor het eerst oppas, buurmeisje van 16. Schat van een meid, maar ik vond het heel moeilijk Ik heb zelf de kinderen in bed gestopt en toen zijn we gegaan. Ik had echt bijna afgebeld hoor! Maar ergste wat kon gebeuren was dat een van de kinderen wakker zou worden, zou brullen en niet meer zou stoppen... en dan zou de oppas me gewoon bellen We gingen uiteten, ik heb genóten! Na een tijdje kregen we een berichtje dat de kindjes heerlijk sliepen en alles ok was. Later thuis werden we begroet door de jongste die stond te dansen beneden Wakker geworden, gehuild, oppas had haar mee naar beneden genomen en getroost. Dikke prima! Dus mijn tip; let it gooooo! Komt goed!
Lastig he! Dat valt onder het kopje "loslaten" Vraag desnoods of ze even een appje stuurt rond een bepaalde tijd hoe het gaat. Of stuur zelf even een berichtje met de vraag of jullie zoon nog lekker ligt te slapen Succes het komt vast goed !