Hoi allemaal, Wij mogen weer een naam verzinnen Het liefste een andere beginletter als de D,R,L,S,E,I maar wij hebben ook sommige namen die dezelde beginletter hebben Voor een meisje hebben we nu: Julia Amy Cato Sien Voor een jongentje: Loek Koen Bram Daan Welke vinden jullie het leukste? Andere opties zijn ook welkom Liefs Dorien
Wow, gefeliciteerd, 5 kindjes Ik vind Cato en Bram het beste passen bij de andere namen. Julia en Daan/Daniel vind ik de mooiste namen. Toevoeging: Julie en Max past ook goed!
Wat leuk! Dacht dat nr 4 de laatste was Ik vind Koen het leukst en Sien vind ik ook geweldig! Ik ken een Ilse met een broertje Abel is dat iets?
Bram, Cato en Amy vind ik het mooiste en dat het teveel gtst zou zijn zou ik me niks van aantrekken. hier is een 3e kindje helaas niet meer mogelijk maar anders hadden we voor een jongen de naam Ludo op nummer 1 staan. en wij kijken nooit naar gtst. Joris vind ik ook erg leuk bij de namen van je kindjes.
Woooo, gefeliciteerd!! Uit jullie lijstje vind ik Cato, Bram en Koen het leukst! Ideetjes voor een broertje: Alex Arie Bas, Bastian, Bastiaan Ben, Benno Bernd Bob Cas Chris Fedde Fons Frank Gerrit Gijs, Guus Harm, Harmen Hidde Jack Jim Joep, Jaap Joost Joris Jorn, Joren Jorrit Jos Jurre Mads / Mats Max Menno Michiel Mick, Nick Niek Otto Pim, Tim, Wim Teun, Tijn Thijs, Ties Tom / Thom Toon, Tony Viggo Walt, Walter Werner Wessel, Hessel
Ideetjes voor een zusje: (hoewel ik Cato erg leuk en passend vind) Aline, Alina Anke, Antje Anne, Annelie Anouk Annika Audrey Babet, Babette Bine Britt Cille Femke Floortje Frida Gwen Hanna, Hanne Hilda, Hilde Janne, Janna Jet, Jetta, Jette Josie, Josien, Josine Jonna Jorie, Jorien, Jorine, Jorina Kaja Kate, Katie Kim, Kimmy / Kimmie Kiki Maike, Maaike, Meike Maja Manon Mare Marise Miek, Mieke Mona Nessa Nikki Nienke Nina, Niene / Nine Nola Noor, Noortje, Nora, Nore Tess, Tessa, Tessie, Tessan, Tessel Tine Vianne