Begin bevalling??

Discussie in 'De bevalling' gestart door nena88, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Ben sinds 4 uur wakker en werd wakker door een soort aanhoudende buik kramp. Niet heel pijnlijk maar genoeg om van wakker te worden. Daarna kon ik geen slaap meer vatten... Ik was te geboeid om te zien of dat gevoel terug kwam. Vooral ook omdat toen ik ging slapen een soort komen en gaande pijn in mijn onderrug had. Ik zei toen nog dat ik me raar voelde en het best zou kunnen dat het vanacht ging gebeuren..
    Harde buiken bleven komen en gaan alle 20 minuten zown beetje. Hard waar je de baarmoeder duidelijk om de beeb ziet, verder straalt er een pijn uit in mijn onderbuik. Een lichte kramp. En dan gaat het weer weg. Dat is nu al vier uur zo en kan zeggen dat de kramp tijdens die harde buiken ietttttsssjeee in kracht is toegenomen. Maar kan echt niet van pijn spreken... Kan dit het begin zijn? Had wel de afgelopen 4 dagen diaree..

Groot vraagteken in mijn ogen...:)

2. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Nena, het zou kunnen, maar ik heb ook zo'n nacht gehad en waren toch echt voorweeen. Nu weer wakker met een zware zeurdigere buik.
    Helaas geen garanties dus. (ben overigens 40+3 vandaag) Succes, hoop voor je dat het doorzet!

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ga anders even onder een warme
    Douche..

Als het oefenweeen zijn zouden ze dan af moeten zwakke
    En anders zet het misschien wel goed door :)

4. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dat van die douche ga ik maar even proberen. Spannend zeg...

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

hoi nena,

wat spannend!

idd ff gaan doesje ... bij mijn 2e heb ik dit wat jij hebt 2 weken lang gehad.. dacht zelfs 2x dat het begonnen was.. maar toen ineens brak mijn water en was ik in 2 uur tijd bevallen :) ...

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hoe is het nu??
    Succes alvast!

7. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niks, over, vals alarm... Pfff haha

8. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer, wat een teleurstelling hè!
    Hopelijk hoef je niet.te lang te wachten!

9. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt joh, ik had zelfs al man lief wakker gemaakt ik was toen echt zeker want het werd veel pijnlijker... Toen was het over... Pfff 2 weken! Mijn god....

10. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Dat zijn voorweeen... heb ik ook ong 3weken...

11. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb al vrij lang voorweeen, dit voelde toch even wat sirieuzer en vooral regelmatiger. oookal was het minder pijnlijk. we zullen zien hopelijk dient ze zich snel aan :)

12. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 39+1 en heb ook al 3 weken last van voorweeen. Soms zelfs een hele avond + nacht + ochtend/dag en dan verdwijnen ze weer ;) Ze zijn ook soms behoorlijk pijnlijk maar er zit tot nu toe nog geen regelmaat in en ze duren ook nog korter dan een minuut. Hier zit de baby dus nog muurvast volgens mij ;) En dat terwijl ik met 30 weken in het ziekenhuis heb gelegen vanwege een dreigende vroeggeboorte :$ Ben er sinds die ziekenhuisopname van overtuigd geweest dat ze vast heel vroeg zou komen, maar zie nu, nog geen baby....:( Ben natuurlijk heel blij dat ze niet prematuur is geboren, maar vanaf 37 had het van mij wel mogen gebeuren. Het is nu echt wachten wachten....

Deel Deze Pagina