iemand bedanken.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Corry, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    misschien hoort het hier niet thuis maar ik plaats het hier toch. Het gaat om een persoon die net als ik en andere mensen meer naar de natuur luisteren bij de opvoeding van een kind dan naar de cijfertjes. En ik denk als je borstvoeding geeft dichter bij de natuur staat doordat je dan juist niet naar de cijfertjes moet luisteren ;)

Die gene die ik wil bedanken geeft cursussen.
    Ik ben er 6 weken geleden voor het eerst heengegaan om een babymassage cursus te volgen van 5 lessen. Aangezien mijn zoontje en ik een erg belabberderde start hebben gehad, en we het erg moeilijk gehad hebben lukte onze massages niet... We gingen wel iedere les stukjes vooruit, en de laatste les kon ik ons ventje pas masseren. de eerste les heeft deze vrouw ons ook nadehand apart genomen en doormiddel van reiki end. ons proberen te helpen, en ja dat werkte echt! Nu mag ik bij haar lessen inhalen omdat ik nog geen 1 les goed heb kunnen masseren en daar maak ik dus ok dankbaar gebruik van. Nu heb ik haar gevraagd of ik deze cursus volledig weer af mag maken dus nu nog 4 lessen wil volgen omdat wij er gewoon veel baat bij hebben. Ik heb gezegd dat we er wel voor willen betalen en haar antwoord was, schuif mij de laatste les maar toe wat het je waard is en al geef je me niks is het ook okey. Nu wil ik haar iets geven met meer betekenis, iets bijzonders zeg maar. En ik ben daar nu al over na aan het denken want wil gewoon echt iets moois geven aan haar omdat ze zoveel voor mij en mijn zoontje heeft gedaan. En omdat zij net als ik meer naar de natuur luisteren als het gaat om kinderen als de gemiddelde mensen uit mijn omgeving wil ik wel iets geven wat daar op inhaakt.
    Misschien hebben jullie ideetjes voor mij?

2. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Wat fijn dat iemand jou en je kindje zo geholpen heeft!
    Is een mooi beeldje (van steen of hout bijv.) geen idee? Iets dat symbool staat voor wat ze voor jullie betekend heeft?

3. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Of een mooie mandala voor haar tekenen op een kaartje en daar het geld in stoppen?
    Zelf een gedichtje schrijven met je dankbaarheid erin?
    Of een mooi armbandje of hangertje voor aan een ketting?

4. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    dat is misschien wel een hele mooie, die kan ze ook mooi ergens in haar ruimte neerzetten. hmm de vraag is dan maar wat of hoe... gaat een hele zoektocht worden, met hopelijk een goed eindresultaat ;)

5. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    kunnen jullie mij jullie mening geven welk beeldje jullie het passends vinden?

of hebben jullie andere ideeen of voorbeelden?

6. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Ik zou voor de 3e of de 5e gaan! Vind de andere vrij 'standaard' omdat je die al veel ziet.

7. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
  8. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je al iets gekocht? Ik vind 1, 4 en 5 mooi.

9. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Misschien eens bij de WereldWinkel kijken?

10. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Ik heb nog niks gekocht nee. Ik ben nog goed aan het nadenken, en wil er helemaal tevreden over zijn. Dus alle tips zijn welkom!

Deel Deze Pagina