Ik vind Naomi er het beste bijpassen. Isa niet. Joris eindigd op is.. als je ze na elkaar noemt klinkt dat voor mij idee niet helemaal. Maud te kort bij Joris en een harde naam. Anna zou ook nog kunnen, vind dan Naomi net iets leuker
Ik vind Naomi een heel andere naam dan de overige drie, wat meer volks. Ook een stuk minder mooi. Isa vind ik niet zo mooi bij Joris en Maud vind ik zelf wat hard klinken (maar wel een prima naam verder), dus ik ga voor Anna.
Oeh.. heb niet gestemd.. vind ze alle 4 mooi! Isa dan het minst. Hoor ik wat veel. Zelf zou ik Anna laten vallen ivm populariteit. Naomi en Maud vind ik beide stoer! Ik zou denk ik voor Maud gaan!!
Anna, prachtig! Zowel in combi met J.oris het mooist vind ik, maar ook als individu. (en anders Hannah?) Isa een goede nummer 2. Maud beetje hard zoals anderen ook zeggen. Naomi op nummer 4.
Ik vind Naomi meer een volkse naam, terwijl ik Joris wat klassieker vind. Ik ken een meisje en ze heet Noemi met puntjes op de e (kan niet ivm mobiel). Je spreekt het uit als noe-emi. Die variant vind ik net wat klassieker en unieker. Vind ik ook mooi staan bij J. Uit je lijstje zou ik gaan voor Anna of Maud. Die passen qua stijl wat mij betreft het beste.
Van best passend naar minst passend: Isa Maud (leukste naam uit je rijtje maar Isa wint het net iets meer qua bijpassendheid doordat die twee lettergrepen heeft net als J.). Naomi (vind deze iets te buitenlands naast J.). Anna (kan op zich wel maar vind m dodelijk saai).
Ben benieuwd uit welke regio je komt gezien je een Noëmi kent PS: gewoon de e even ingedrukt houden en dan de ë selecteren
Gelukt! Ik kom niet uit Gelderland. Had stiekem verwacht dat je hier uit de buurt zou komen. Deze variant heb ik nog nooit elders gehoord namelijk!
Haha ze zijn schaars maar ze zijn er! Ik lees op internet dat er jaarlijks 2 Noëmi worden geboren in NL. In Italië is het een hele populaire naam.....