hoi allemaal, binnekort is het bij ons weer carnaval. nu ben ik nog maar een paar weken zwanger dus moet ik gaan bedenken wat voor smoesje ik ga zeggen als we uit gaan. ik drink namelijk altijd! dus dit gaat denk ik wel opvallen als ik opeens aan de cola ben!! heeft er iemand goede ideeen?
Blaasontsteking en een hele heftige antibioticakuur waardoor je echt niet mag drinken. Succes! En natuurlijk GEFELICITEERD!!
Blaasontsteking is zo'n veelgebruikt excuus dat ik elke willekeurige vriendin die dat zegt tijdens een avondje stappen meteen verdenk
Helemaal mee eens! Flinke blaasontsteking hebben, aan de antibiotica zitten, maar wel mee carnaval vieren? Gaat opvallen ben ik bang
Je kan toch gewoon carnaval vieren als je blaasontsteking hebt waarom niet? vorig jaar was ik zwanger en bestelde ik gewoon vaker een pilsje en gaf dat aan mijn vriend niemand die dat opviel. als je fris drinkt kun je toch niet zoveel op(tenminste ik niet) dus als ik dorst had pakte ik spa of cola en anders bestelde ik bier en dronk mijn vriend dat op. het begin van de dag als iedereen nog nuchter is en wat beter oplet zei ik dat ik nog een dikke kater had van de dag ervoor en ff rustigaan wou beginnnen. bij de buiten dingen wat te doen zijn neem ik normaal altijd flesjes spa blauw mee gevuld met rode wodka red bull en apfelcorn. nu had ik gewoon ranja en spa appel erin zitten en niemand valt het op dat je geen alcohol drinkt hihi. gefeliciteerd met je zwangerschap!! en heel veel plezier met de carnaval. (je kan ook malt bestellen als je dat lust, ik vind het echt heel vies!!) ohh ja wij leggen altijd bij met de groep en mijn vriend zorgde dat die de pot had dus malt of spa of wat dan ook kun je dan gewoon bestellen zonder dat anderen dat door hebben. succes!!
Bovendien mag je vaak gewoon alcohol bij je antibiotica, dus werkt deze smoes alleen bij mensen die niet zo snugger zijn.
haha ja idd als ik zeg dat ik een blaasontsteking heb en geen alcohol mag dan denkt iedereen meteen dat ik zwanger ben, vooral als je pas net een half jaar getrouwd bent!! misschien dat ik dan idd gewoon kan zeggen dat ik nog een kater heb en dan zelf de pot bij houden!! dat is wel een goeie! thanks dames!
Tsja...wat is er mis met te zeggen dat je er gewoon geen zin in hebt?? Een van je goede voornemens, minderen En so what als mensen hun vermoedens hebben...
Je voelt je niet zo lekker, antibiotica voor het hoesten (dan mag je namelijk geen alcohol, bij antibiotica voor een blaasontsteking wel), je hebt net een ibuprofen op, omdat je hoofdpijn had, je wilt afvallen en in alcohol zitten zoveel calorieën, je bent de bob.. Kun je hier iets mee? Haha.
nou, haha afvallen hoef ik niet,... dan kijkt iedereen meteen raar op! en als je carnaval in eigen dorp viert hoef je ook niet te bobben. blijf denk ik maar bij het smoesje van een kater hebben... dat is voor mij nog het meest logische!
Blaasontsteking klinkt goed. Of gewoon geen zin in bier of je geeft de biertjes idd door aan je man. Hou anders ook een keer zijn lege glas vast, dan denkt iedereen dat je hem opgedronken hebt. Maak het vooral niet ingewikkeld. Hou het simpel en doe of het voor jou de normaalste zaak van de wereld is. mensen geloven je dan snel. Oh.. en lekker feesten natuurlijk Als je net zwanger bent dan denk je dat iedereen het aan je kan zien (dat had ik wel iig), grappig genoeg hebben de meeste het niet eens in de gaten omdat ze toch meer met zichzelf bezig zijn.
Ik zou zorgen dat als je vrienden vragen wat je wilt drinken je zegt doe maar Spa blauw ff tussendoor, en dan erna zelf ff 7up halen en zeggen dat t witte wijn met 7up is(als je dit wel vaker drinkt) En anders appelsap ipv apfelcorn Druivensap (zelf in tasje meenemen) als bessenjenever of rode wodka En uhh de griep heerst ook dus inderdaad niet te fit zijn kan heel goed Want als je steeds met zelfs vrienden op stap gaat(wat ik hier zelf doe met carnaval ) kan je kater excuus wel opvallen als niemand je iets ziet drinken Veel plezier alvast! Hier wordt t eerste carnaval als nuchtere sinds 15 jaar, zal ff gek zijn denk k....(ik ben al 31 weken dan dus geen excuus nodig gelukkig)
je hebt een weddenschap met je vriend dat je x maanden zonder drank kan... Gewoon af en toe een biertje bestellen, biertje omruilen met vriend, ergens laten staan, stiekem beetje leeg gooien.... opmerkelijk hoe niemand dit merkt. Althans niet toen wij dit deden.
dit is wel een hele goeie! ik drink anders namelijk altijd bier, dus nu maar een beetje delen met mn vriend, beetje leeg gooien (is wel sonde maar ja dat heb ik er wel voor over) hopelijk wordt mn vriend dan niet te snel zat!!