Twijfels over derde kinderwens - Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Abrikoos, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hier gaat alles goed, manlief (inmiddels haha) vraagt steeds aan de jongens of ze nog een zusje willen en dat ie zonder condoom wil doen haha Ik zit nu na mn ei.

even kijken hoe t gaat en of we er nu al voor gaan

2. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar allemaal..hier ook al sinds november aan het twijfelen. Bij een eerste en tweede nooit getwijfeld en nu...allemaal beren op de weg.
    Wat jij zegt Mas herken ik ook zeker.
    Hier is t gevoel ook zo sterk en er mist echt nog eentje en daarom gaan we er gewoon voor.
    Ons gezin is dan compleet en dan kunnen we het afsluiten..
    ML wil er ook nog erg graag eentje..
    We gaan eerst lekker op vakantie en dan in juli stoppen met de pil.
    Vind het ook doodeng en spannend allemaal.
    Ik hoop dat alles goed mag gaan en het mee valt..

Ik had bij de 'zwanger worden clubs' ook een topic aangemaakt voor meiden die voor een derde kindje willen gaan of al zwanger zijn van een derde kindje maar nog niemand gereageerd..misschien hier nog meiden die daar komen kletsen??

3. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    @Liz88, waar staat dat topic dan? Ik wil (heel voorzichtig;)) wel eens komen kijken binnenkort, maar kon het nu nog niet vinden?

@Wonderbaby1, van harte nog he!? Volgens mij hadden jullie een prachtige dag? Wat fijn dat je man zo enthousiast is!

Vandaag ongesteld geworden. Ik kan niet wachten bijna op de komende weken. Vind het allemaal heel spannend, en vooral of mijn man er nu echt voor durft te gaan...

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Herkenbaar, hier ook gisteren ongesteld geworden en wij gaan er nu ook weer voor. We vinden het maar wat spannend allemaal. Mijn man was er al eerder uit dan ik, maar we twijfelen nog wel over het goede moment.
    We zien wel wanneer het raak is. Ga verder niet echt m'n eisprong en zo bijhouden.

5. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tatie..spannend weer he. Ik ben aan mijn laatste pil strip begonnen.
    Het topic staat bij zwanger worden clubs..er zijn her en der nog wel meer topics over derde kindje maar die liggen wat stil volgens mij.

Nelta..spannend wanneer het raak is!!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    spannend nelta Ik herken je nog.. heb wel eens wat gelezen toen je nog zwanger was van noor en toen ook gefeliciteerd toen ze geboren was. gaat alles goed met haar?
    En grote broer stijn gaat al naar school! das wel fijn..

tatie spannend ben heel benieuwd of hij er voor durft te gaan nu!!
    bedankt voor de felicitatie! super dag gehad!!

lizz laatste pilstrip spannend!! was je snel zwanger bij je meiden?

Hier twijfel ik nog wanneer ik t moment juist vind.. ik wil t super graag maar lijkt me zo heerlijk als onze jongste ook naar school gaat.. maar nu is t leeftijdsverschil Nog niet zo groot wat is t beste haha

7. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Liz88, ik heb je forum gevonden en kom daar binnenkort gezellig meekletsen. Ik heb een toepasselijkere naam gekozen, maar dat account is nog niet actief.

Volgens mij las ik ergens dat jij komende twee weken op vakantie bent, toch? Heel veel plezier alvast!

Nelta, ja, ik vind het nu nog veel spannender dan bij de eerste twee. Ben ook weer ouder natuurlijk, dat speelt ook steeds door mijn hoofd. Maar goed, geduldig afwachten maar he? Ik hoop dat ik ook niet heel erg ga focussen op het ei-moment, maar mezelf kennende gaat me dat niet lukken ;)

Wonderbaby1, ik heb er ook lang over getwijfeld wat een goed leeftijdsverschil zou zijn. Uiteindelijk heb ik bedacht dat het fantastisch is als het meteen lukt, dan verschillen nr 1 en 2 ongeveer net zo veel als 2 en 3 en als het langer duurt dan gaat nr 2 ook alweer naar school. Maar uiteindelijk hebben we het niet echt voor het zeggen he? En dat is dan misschien ook maar goed ook ;)

Ik was bij mijn eerste na negen maanden zwanger en bij de tweede na drie maanden. Hoe was dat bij jullie allemaal?

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wonderbaby, ja het gaat goed met Noor. Het is een pittig dametje ;). Lipje is mooi genezen, maar haar tanden staan wel wat raar en dat ga je nu wel zien met lachen. Hier doen ze bij het melkgebit niks aan. Ik hoop maar dat ze vroeg gaat wisselen...

Dat leeftijdsverschil is echt lastig idd. Stijn en Noor schelen bijna 2 jaar en dat vond ik erg pittig, dus daarom langer gewacht nu. Al hebben ze nu wel super veel aan elkaar, Nu is Noor waarschijnlijk de eerste maanden nog thuis en gaat daarna naar school. Lijkt me wel prettig.

Tatie, hier twee keer gelijk zwanger, dus dat maakt het ook wel erg spannend. Ik zou het niet erg vinden als het nu wat langer duurt, kunnen we nog wat meer wennen aan het idee ;)

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vind een derde ook veel spannender!
    Hier duurde de eerste 6 maanden en tweede 4 maanden. Toen ben ik wel gestopt met de pil, dit keer zat ik niet meer aan de pil na Ediz zijn geboorte. Dus dat zou misschien kunnen schelen.. Ben in ieder geval heel benieuwd :D

10. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tatie..gezellig:) klopt woensdag gaan we lekker 15 dagen op vakantie..dankjewel.

Ik heb het geluk gehad om bij beide meiden in 1x zwanger te raken na stoppen met de pil. Dus ben heel benieuwd hoe het nu zal gaan.

Hier bij de oudste twee het leeftijdsverschil van 2.5jaar..vind ik wel ideaal, ze hebben wel veel aan elkaar maar de oudste was al wel goed zelfstandig en zindelijk toen de jongste geboren werd en kon al duidelijk praten. Vind tussen de twee en drie jaar er tussen wel mooi.
    Mocht ik nu weer in 1x zwanger zijn dan zitten tussen mijn middelste en de jongste ongeveer 2.3jaar.

Ik wou er eerst ook meer tussen laten maar wil niet dat nummer drie er dan zo bij hangt zeg maar..Of dat de meiden al helemaal druk met school zijn en de klik met nummer drie niet krijgen. Maar ja dat is voor ieder persoonlijk..

11. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Wauw, wat werden jullie snel zwanger! Is misschien nog extra spannend dan die eerste maand voor jullie allemaal. Kan ik me tenminste voorstellen.?

Bloemmm, dat zal inderdaad ook nog wel een verschil maken, denk ik, dat je nu niet hoeft te 'ontpillen'.

Ach ja, het blijft gewoon superspannend... Ik kan hier echt nauwelijks wachten of aan iets anders denken. Ik hoop wel dat dit een beetje af gaat zwakken de komende weken. :p Anders wordt het nog lastig om alle dagelijkse dingen te blijven doen, want al dat fantaseren kost hier nu erg veel tijd :D

12. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo dames

Zie nu pas dit topic.

Wij hebben ook besloten voor een derde te gaan.
    Vind het wel heel spannend!
    Ben net ongesteld geweest en ga nu nog 1 maand de pil slikken omdat we op vakantie gaan... anders zou ik net in vakantie ongesteld worden.
    nu net ervoor en dan kijken of we nog een derde wonder mogen krijgen!

13. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    #333 tatie, 15 jun 2014
    Laatst bewerkt: 15 jun 2014
  14. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja klopt maar omdat wij ook lang aan t twijfelen waren vond ik dit wel interessant.
    Ben nu ook weer over alles aan t nadenken. ..Vind het toch wel eng!
    Thnx voor de link!

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ja iedereen is welkom deb!! Ik wil t ook echt elk moment.. ik las hier om berichten van dames die dat tijdens de vruchtbare periode graag wilden maar verder eigenlijk weer niet.. t lijkt me altijd fantastisch!

Hier eerst een mk gehad.. Toen 9 mnd daarna de eerste. Bij de tweede 4e mnd zwanger weer mk en toen meteen zwanger gelukkig. Ik vond de eerste 12 weken dus super spannend!

merk nu wel aan mezelf dat ik er veel mee bezig ben op dit moment haha

tatie gaan jullie er nu wel voor of wacht Je af Tot t moment supreme wat er gebeurd hihi

bloemmm spannend jij kunt al bijna testen! zag je topic ook trouwens!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat houdt jullie tegen Wonderbaby? Heb je vast al geschreven, maar heb niet terug gelezen. Kom gezellig meepraten hoor in mijn topic, als je dat fijn vindt!

Ik had ook enorm veel twijfels, mijn man daarentegen helemaal niet.. Maar ben nu wel helemaal om, durf het aan haha..

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb geen twijfels maar ik zou t liefste Nog een jaartje wachten.. maar dan schelen ze meer wat voor mij wel fijn zou zijn maar voor de kinderen?? Het leeftijdsverschil tussen de jongens is ook echt goed bevallen heb nog niet 1 moment gehad dat ik dacht wat is t toch zwaar..

Ja wat is juist haha manlief wachtte eerst liever ook nog een jaar maar nu zegt hij dus steeds willen jullie nog een zusje enzo haha

Ik ben ook bang dat hij nu wel wil maar straks ineens niet meer wil dus daar Ik nu mn kans moet benutten zeg maar..

18. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Mijn dochter zag ergens geboorteslingers hangen en zegt 'Mam, wij zijn helemaal klaar met baby's he?!' Euhm, nou.....;)

19. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    ja, het lijkt er echt op dat we er voor gaan Wonderbaby1 :D:D:D Ongelooflijk, maar waar. Zat gisteren te denken; toen ik hier begon te schrijven was mijn man nog heel stellig, maar een paar maanden en zoveel berichtjes later durft hij er toch voor te gaan. We hebben dan ook een paar heel mooie en waardevolle gesprekken gehad en echt samen gekeken naar de mogelijkheden en onmogelijkheden. Wat deze keuze met zich mee brengt in de toekomst en welke afwegingen we willen maken. Jaarlijkse vliegvakanties zullen bijvoorbeeld niet mogelijk zijn met drie kinderen. Maar sparen voor later voor hen dan wel. Daarin hebben we bewuste, gezamenlijke keuzes gemaakt en dat is heel fijn geweest. Nu maar hopen dat ik nog een keer zwanger mag worden. En liefst snel, want als het heel lang gaat duren, ga ik mezelf misschien te oud vinden.

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wauw super zeg!!! Dat t maar snel raak mag zijn!!

Deel Deze Pagina