Hier ook goede gesprekken gehad met heeeel veel overwegingen.. Met vooral twijfels vanuit mijn kant. Dat hebben we bij de andere 2 helemaal niet gehad, toen gingen we er 'gewoon' voor. Dus vind het dit keer extra spannend.
Wat een ontwikkelingen hier ineens. Ik las even vluchtig dat Tatie en Nelta er echt voor gaan. Spannend! Mijn man zei vanavond ineens (nou ja, ineens...nadat ik hem had verteld over een te bizarre droom dat ik ineens een 2ling kreeg) dat als ik tzt echt heel graag nog een 3e wil, hij er wel serieus over na wil denken *doet een vreugdedansje*. Tot voor kort was de deur echt gesloten, dus ik ben nu best een beetje blij. Maar goed, zoals al eerder gemeld is het hier voor nu nog niet aan de orde...
Net wéér een goed en lang gesprek gehad. Vnl over de financiële kant. Want daarom waren de twijfels en zeiden we voorlopig nee. We kunnen het beide niet loslaten en hebben na lang praten toch nu beide een JA. Dan maar een paar jaar wat krapper, maar we willen het beide te graag. Ben nu ongesteld maar wachten de volgende menstruatie af en dan gaan we ervoor. Eisprong valt toevallig ook op mijn verjaardag dus hoop op een leuk kado hihi. Spannend, ben helemaal zenuwachtig en het blijft toch wel eng ook.
wat een goede berichten allemaal!! wondertjenr3 hoop dat t snel raak is super zeg amethist bij jou ook goed nieuws hopelijk hebben jullie dan een goede uitslag van jullie dochter!!