even mijn blijdschap delen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden..

Ik moet even wat van mij afschrijven..
    Twee jaar geleden veel pijn en verdriet gehad na een ma en vervolgens pap3b uitslag.
    Het gaf mij die periode veel onzekerheid. Heb ik baarnmoederhalskanker ja of nee? Kan ik na deze kindjes ooit nog wel kinderen krijgen? Maar gelukkig is dit allemaal goed afgelopen en is mijn baarnmoeder schoon.

Vervolgens kwam de kinderwens weer zo hevig terug!! Ik wilde het weer gaan proberen, maar mijn vriend niet. Hij kon de miskraam geen plekje geven en was veel te bang dat het weer mis zou gaan. Hij vond dat wij onze aandacht eerst op andere dingen moesten richten. Ik besloot om weer te gaan studeren.

Tijdens de studie veel momenten gehad dat ik weer even aan mijn miskraam dacht. Ik liep stage in de kinderopvang en alle baby's voedden mijn kinderwens weer meer. In onze omgeving raakten 4 vrouwen achter elkaar zwanger. Als ik met mijn vriend erover wilde praten, zei hij schat je weet hoe ik erover denk.

tot... vandaag!!!
    Nu twee jaar verder kan ik zeggen dat onze liefde alleen maar sterker is geworden.
    over 4 maanden studeer ik af, dus er is alle ruimte voor een kindje.
    Mijn vriend begon vandaag uit het niets te praten over onze kinderwens en vertelde dat hij er nu wel echt aan toe is. Na een goed gesprek, besloten om er eindelijk weer voor te gaan!!

Ik ga proberen er niet erg veel mee bezig te houden en we zien vanzelf wel wanneer ons een kindje wordt geschonken. Maar ik moest het echt even aan jullie kwijt, want ben echt happy dat we er eindelijk allebei voor 100 procent achter staan.

2. Dreamingbaby

Dreamingbaby Actief lid

7 mei 2012
    116
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Wat super dat hij er zo zelf mee komt,voor mannen zit het toch net altijd wat anders in elkaar als voor vrouwen he,vooral als jullie al een miskraam hebben meegemaakt.
    Dat jullie wens maar snel in vervulling mag gaan

3. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja heb gemerkt dat mannen echt heel anders zijn daarin. En dan is er weer verschil tussen alle mannen haha. Hoor ook verhalen van dat de man het juist wel wilt en de vrouw niet. maar van mijn vriend niet verwacht dat hij er zo ineens over zou beginnen, dus ben echt blij. Denk ook dat hij het gepland had om erover te beginnen, want hij was de hele dag al heel lief tegen me. mijn twee schoon zuzjes zijn zwanger en mijn eigen zus ook.. en vanmiddag knikte hij steeds naar me toen we bij hun waren en zei hij schat het komt wel goed hoor..

4. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Wat ontzettend fijn, dat 2014 maar jullie jaar mag worden!

5. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Yes! Leuk voor je! Ik ga een kaarsje voor je branden (bij ons thuis een teken as je iemand geluk wenst! (anders klinkt het zo raar! :)))

6. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel! En mmarinka wat lief! En ik ben zelf best erg gelovig, vooral in het spirituele dus voor mij klinkt het niet gek hoor! ;))

7. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Goed nieuws! Altijd leuk als je man/vriend het ook (weer) wilt terwijl jij er al eerder klaar voor bent. Succes!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat fijn!!
    Succes meid!:D

Deel Deze Pagina