Innestelings bloeding of toch menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nancy1984, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy1984

nancy1984 Lid

13 jun 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mijn vriend en ik zijn bezig voor ons eerste wondertje. Flink aan het klussen geweest op de vruchtbare dagen. Nu had ik 14 juli me ongi moeten krijgen maar die is tot vandaag waarschijnlijk uitgebleven. Heb altijd keurig op tijd me menstruatie gekregen kon me klok erop gelijk zetten maar nu is het 11 dagen laten gekomen dan normaal en het is erg licht nu me bloeding, zit tussen het lichtroze en helderrood in en heel lichter dan normaal, vanochtend op me werk kreeg ik een enorme steek in me linkerzij en op de dag af en toe lichtvage steekjes stralend vanaf me been naar me borsten, toen is de bloeding begonnen en werd ik erg misselijk en overgeven daarna (sorry voor de details) dit herken ik niet als mijn normale menstruatie, die begint altijd met buikpijn en een trekkende gevoel in de linker kant, ben er ook niet nooit misselijk van geworden en nu wel opeens, voel me ook gewoon normaal niet alsof ik ongi ben of word terwijl ik wel me bloeding heb, herkent iemand dit?

2. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    hoi,

Is het bloeden onder tussen doorgezet? Of heb je toch voor de zekerheid een testje gedaan?!

Liefs

3. nancy1984

nancy1984 Lid

13 jun 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ja inmiddels is mijn menstruatie weer door komen zetten:(op naar de volgende ronde:)wat ken onze lichaam ons dan flink voor de gek houden.

4. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    hoi nancy

Ik ben het net je eens dat je lichaam je voor de gek kan houden.
    Ik zou gister ongi moeten worden maar afgelopen donderdagnacht begon ik du bloed te verliezen. Ik dus een tampon gepakt maar toen ik die wilde verwisselen vrijdag zat er helemaal geen bloed op.
    Ben tot op heden dus niet ongi. voel me moe en misselijk en heb ook buikkrampen links onder net als of ik ongi moet worden.
    Na het verwijderen van me spiraaltje in mei ben ik 2x precies op tijd ongi geweest dus de twijfel zit er wel nu.
    Die bloeding die ik heb gehad kan dus een innestelingsbloeding zijn geweest, heb ik bij mijn eerste ook gehad.

Heb geen test in huis dus zal tot morgen moeten wachten.

Groetjes

Deel Deze Pagina