Bedankt voor jullie reactie's IK BEN ZWANGER !!! Gisteren een clear blue met indicator gedaan en die gaf 1-2 aan. De testen van kruidvat zijn nu ook al duidelijker, maar gaan nog niet heel erg hard ! het liefst zie ik natuurlijk al een knaller. Maar het wil natuurlijk niets zeggen, bij mijn eerste vmk had ik een dag daarvoor nog een knaltest in handen en de volgende dag was het voorbij. En bij de 2e vmk liep het streepje niet op, en werd het op een gegeven moment lichter.
Gefeliciteerd !! Ach die kruidvat zijn ook niet meer zo fijn meid... Nu alleen nog een cb doen misschien over een week. Zegt die 2-3 is het ook goed toch? Je krijgt nu ook sneller een echo denk ik of niet?
De testen van kruidvat lopen goed op, maar ik wil een knaller Die testen zijn echt veranderd.... gisteren of vandaag was/is mijn NOD, wanneer kan ik DIE knaller verwachten ? Jeetje, ik merk echt dat ik zo onzeker ben..... Ik heb inmiddels ook al 3 clear blue's met indicator gedaan, en deze blijven op 1-2 staan grrrr.....wanneer hadden jullie een 2-3 ?
Dit zijn trouwens de testen van vandaag. Bovenste van vanochtend ( test even gewassen ) Onderste een uurtje geleden gedaan.
Duidelijke streep hoor,kan zijn dat je over 2/4 dagen een knaller krijft omdat je hcg verdubbelt om de 2 dagen,gefeliciteerd en geniet ervan!!