hey meiden ik vraag me iets af.. ik heb 2 of 3 dagen na men eisprong een ovu test gedaan daar was echt amper een 2de streepje op te zien nu zit ik 3 dagen voor nod en nu heb ik een 2de streepje wel lichter dan de controlestreep maar veel duidelijker dan die andere. kan het da het Lh voor de menstruatie al terug begint te stijgen ? of is dit mss door een beginnende zwangerschap want heb opgezocht da je dus een ovulatietest als een zwangerschaptest kunt gebruiken want LH en HCG zijn zowat identiek. heb ook maandag een hele lichte bloeding gehad ( misschien innestelingsbloeding ) na een uur was het alweer gestopt en men borsten zijn wat opgezwollen. ( maar heb al gelezen dat dat ook voor de menstruatie kan zijn ) iemand een idee ?? alvast bedankt
dit is de foto. ja maar ik zit nog voor men nod en wil wachten tot dinsdag ik had eergisteren nog een zw test gedaan en die was negatief zat dan ook nog 5 dagen voor nod heel vroeg dus
Zw test wagen,je zit nu 3 dg voor je nod lees ik in je onderschrift,succes,hoop op een mooie test voor je! Laat je het even weten?
ja maar heb momenteel geen zwangerschapstest hier heb ze speciaal aan iemand gegeven zodat ik zeker ni te vroeg kon testen hehe ja ik hou je zeker op de hoogte !