We zijn toch nog maar even doorgegaan met zoeken. Op ons lijstje staan toch wel heel populaire namen (Sophie, Julia, Emma) en daardoor zijn het toch niet DE namen.... Verder vinden we Annelin een mooi naam, maar dat spreekt niet lekker uit en is misschien een beetje 'onaf'. Nu kregen we als tip in een vorig topic 'Alinde'. Wat is jullie mening? Moet passen bij R.osemarijn en L.ouise.... en dus lief overkomen....
Ik vind Alinde een hele harde naam vergeleken met Rosemarijn en Louise. Misschien Gerlinde, Amelie, Clarinde, Alina
Ik vind het niet hard klinken, maar ook niet echt mooi. KAn moeilijk uitleggen waarom.. Linde vind ik wel leuk, maar 2x een L vind je misschien niets? Ook mooi in dat ' genre' : Alicia, Alianna, Aleah, Arleah.. etc XP Alicia vind ik zelf mooi klinken bij de namen van je andere kindjes.
Annelin vind ik mooier dan Alinde. Ik vind Annelin mooi bij de namen van je dochters passen en juist wel af klinken aangezien het een vrij lange naam is en er al wat achter Anne staat...snap je het nog? Hihi. Verder denk ik persoonlijk ook dat het een kwestie van wennen is aangezien de naam niet zo populair is vergeleken met je andere namen op het lijstje. Succes!
Leuk dat je toch de naam Alinde even mee neemt in je hoofd. Ik kwam met het idee omdat veel reacties kwamen op de naam Annelin dat de naam 'onaf' was. Alinde is een niet veel voorkomende naam (in 2009 2 x gegeven). Dus het is inderdaad een beetje meer wennen dan Sophie of Emma. Ik ken een meisje van 25 jaar met deze naam en zowel voor een klein meisje als een volwassen dame vind ik het wel een mooie naam. Qua uitspraak vind ik de naam niet hard, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen er aan moeten wennen, maar zo ook aan Annelin
Ik vind Marli, Cynthia, Eliza en Cecilia (kan ook Annececilia) mooi bij de andere namen klinken. Je andere 2 meisjes namen zijn namen met een melodie vind ik vandaar de bovenstaande keuzes.
Ik vind hem niet lelijk, maar ook niet geweldig. Wel blijf ik Juliette een geweldige naam vinden, zeker in combi met de namen die jullie dochters al hebben.
Alinde vind ik geen mooie naam... Linde wel (maar die begint wel weer met een L net als Louise). Annelin vind ik ook mooi. Ik vind die naam helemaal niet onaf, je spreekt het toch in feite uit als Anne-Lynn? Lijkt mij dus helemaal geen probleem! Toch maar wat meer inspiratie: Evanne, Annelou, Amelie, Juline, Julianne/Julie-Anne, Julieke, Julijne, Julise / Julisa / Julize / Juliza, Jolien, Jolieke, Annelynn, Annelinde, Anneline, Carlijn, Annelot(te), Cathelijne, Annelieke, Annemiek(e), Annefien, Isabelle, Annelijn, Anemoon, Annemijn, Emmalin, Emmalie, Emmelijn, Emeline, Sofieke/Sophieke, Sofiene, , Evelin(e), Evelijn(e), Evelien(e). Misschien vind je daar nog wat tussen?
Alinde vind ik veel mooier dan Annelin het klinkt wel als een voledige naam i.t.t. Annelin. @7Michelle7: mooie namen staan er tussen!
Ik vind Annelin veel leuker dan Alinde. Vind Alinde een beetje ouderwets overkomen... Je kunt ze ook nog combineren tot Annelinde? Of iets anders met Anne (Annemijn, Annemarije, Annelotte, Annemieke)?
Persoonlijk vind ik Alinde niet zo mooi (Annelin mooier dan), zou zelf eerder voor bijv. Marlinde gaan als je toch iets met A en Linde zou willen..
Alinde wel een mooie naam maar idd wel wat harder als de andere namen. Elin? En Emma en Julia beide mooi haha!
Ik zag net dat je Emma mooi vindt, maar te populair, misschien is dit dan wel iets: Emily of Emilia , dat past ook mooi bij de namen van je andere kids! Of Amélie/ Amalia/ Amelia?
Alinde vind ik heel hard en kattig klinken. Vind het geen mooie naam. Annelin vind ik wel leuk, maar Annelinde nog leuker!
Hi, ik werd vanochtend wakker en dacht: Rosemarijn, Louise en ...? En toen kwamen er ineens heel veel namen in me op (maar ik heb er ook wat bij gezocht, hoor ). Nu is het een lange lijst geworden. Hopelijk staat DE naam voor jullie er ook bij!? Succes! Rosemarijn, Louise en Adeline (Frans) / Adelynn Aelinn / Aelyn(n) Aimée Aliana / Aline (Frans) Alicia / Alice Alinda Alisa / Aliza / Alyssa Amélie / Amalia Arian(n)a / Arian(n)e / Ariadne Ashley / Ashlyn(n) / Ashlin(n) /Aslinn Audrey Bibiche Catelin / Caithlin(n) / Caithlynn / Catheryn Carice / Carissa Cecilia / Cecile Celine Charline / Charlize Claire Clio / Cleo Coralie Daisy Dianthe Dilara Dina Dion(n)e Dora / Doreen Eline Elise / Elize / Elsa / Elisa / Elisabeth Eloise Emily / Aimely Emmalyn Esmée / Esma Eva / Evelien / Avalyn / Avelyn Felicia / Felisa Feyza (feejza) Fiona Flora Geena / Gina Gioia / Joya Hannah Hazel Ida Irene Iris Isaura Jane Joline / Jolien / Jolie Jozefien Julie Karlijn(e) / Katelijne Lilian Linsey / Linnsey / Linsay / Lindsay Livia Madelief Madelon Manon Maloe / Malu / Malou Mara / Mare Maribel Marize / Maris(s)a Marjolijn Maylinn / Maylin / May-lin / May-linn / Mae-lynn Melanie Melis(s)a Mia Milou Mirte Monica Mylene Nathalie Nina Odile Olivia / Olivie Olinda Sarah Serena Solange Stella Tamara Tullia Valentina Valerie Veerle Vera Veronique
Ik vind Alinde een beetje saai klinken..al past het redelijk bij de andere namen (die ik wel mooi vind)