Babynaam: hebben jullie ook zo'n moeite met kiezen??

Discussie in 'Babynamen' gestart door Vlindertje83, 19 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje83

19 jul 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Vlindertje83, 19 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2009
    Hoi meiden,

ik ben nu ruim 30 weken zwanger en wij weten al dat het een jongetje wordt!! Nu vinden wij het erg lastig om een naam te kiezen, mijn ventje houdt ook van andere namen dan ik.
    En nu we toch een naam voor het 'echhie' moeten gaan uitzoeken, vind ik elke naam waar we serieus over nadenkenk opeens vreemd klinken of het is toch-niet-helemaal-wat-we-zoeken.....
    Hebben meer mensen hier last van of ben ik nou echt zo'n twijfelaar? Het lijkt wel of ik geen keuze durf te maken... ben ook beetje bang dat mensen de naam niet leuk gaan vinden...
    op dit moment denken we aan de naam Thijn, wat vinden jullie hiervan (eerlijk!)?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    thijn vind ik heel leuk !
    heb je geen gevoel bij een naam?
    zal je zeggen .........
    toen ik zwanger was wilde ik een smsje naar me man sturen met poeh rayn is toch druk vanavond . maar ipv dat ik hem naar me man stuurde ging ie naar me moeder .....een uur later kreeg ik een sms terug of dat dat de naam van de baby was ? tja wat moest ik antwoorden ? een weekje later vroeg ik haar wat ze van de naam vond en ze antwoorde eerlijk dat ze hem verschrikkelijk vond !

ik schrok natuurlijk , ze was heel eerllijk , hebben overwogen een andere naam te nemen .......die namen een paar dagen laten bezinken maar ik bleef met me gevoel heel er bij rayn hangen en dus is het die naam gebleven gewoon omdat de baby voelde als rayn voor mij !

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik ben niet eens zwanger ( wil het wel) en we zijn al bezig met de jongensnaam.

Onmogelijk lijkt het.

Thijn vind ik leuk. Niet voor ons, maar wel een leuke naam.

Stijn past er ook bij.

4. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.561
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Thijn is een leuke naam hoor!

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Thijn is erg leuk!

6. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik vind Thijn ook leuk, maar ik hoor het iets te vaak en dat is jammer.

7. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Het valt mij op dat veel namen nu met een ij zijn of met t en/h

Thijmen Tijmen, Tijn, Thijn, Thije, Tije, Thijs, Teun etc. Ik vond Tijmen zelf erg leuk, maar ben toch bang dat als mijn kind naar school gaat, dat er nog vier in de klas zo heten. Daar probeer ik een beetje rekening mee te houden en het scheelt dat vrienden van ons hun kindje Thijmen hebben genoemd. Nu was vriendlief het niet met mijn keuze eens, maar nu hoefde ik ook niet door te drammen ;). Maar op zich vind ik het wel een leuke naam, Thijn.

Deel Deze Pagina