kinderstofzuiger

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by zonnetjes, Mar 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    sophie heeft vorig jaar voor haar verjaardag een dora stofzuiger gekregen, beetje een goedkoop ding want hij was vrij gauw al kapot. slangetjes enzo. omdat ze grote zus wordt, willen we haar een nieuwe geven, een betere. nou heb ik deze 849286 Stoffer de Sprekende Stofzuiger? gezien .hebben jullie hier ervaring mee, of kunnen jullie een andere aanraden?

2. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,805
    4,191
    113
    Die dora stofzuiger had hier ook al snel de geest gegeven (van het kruidvat toevallig?) Die sprekende stofzuiger ken ik wel maar ik denk dat meisje em niet zo als stofzuiger ziet (hij lijkt immers niet op die van mama haha) Wij hebben bij intertoys voor volgens mij 15 euro een knalroze stofzuiger gekocht (normaal model) maakt echt zuiggeluid,en zitten lamjes ed op. Hier een enorm succes! Bart smit heeft ze overigens ook staan.

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ha herkenbaar die dora stofzuiger. Ik zit ook dagelijks het slangetje weer vast te maken, irritant ding. Maar ze is er gek op, speelt er dus elke dag mee, dus laat het maar even zo :) Ze heeft intussen ook een kruimeldief, zwabber, bezem, stoffer&blik etc haha, ze is huishoudelijker dan dr mama :)

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    heb je een plaatje?

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    haha ja die dorastofzuiger ken ik, heeft ons meisje ook.
    De slang is er ook allang vanaf (al vrij snel ook).
    Maar ze speelt er evengoed mee, dan zet ze em aan en zuigt dan met de stofzuigermond zeg maar evengoed over het kleed haha. Zij heeft geen slang nodig, blijkbaar

6. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    wij hebben stoffer de stofzuiger nu al zo'n anderhalf jaar.
    hij wordt superveel gebruikt, en doet het nog steeds super!
    iedereen vind hem leuk, alle kindjes die komen spelen,
    daan hier stofzuigen!
    kortom, hij is leuk!!

7. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    Wij hebben die. Ben wel blij dat er een aan en uit-knop op dat ding zit. Ik vind hem vreselijk maar dochter-lief vindt hem heeeeel interessant! En dat is het belangrijkste toch? Maar ik moet zeggen dat ze haar setje met bezem en stoffer en blik wel leuker vindt. Is misschien niet heel modern maar het scheelt een hoop aan batterijen!

8. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Speelgoed 632473 Stofzuiger?

Dit is denk ik die knalroze stofzuiger die bedoeld wordt.
    Hier heb ik hem ook staan.
    Wordt ook regelmatig gebruikt en kan tegen een stootje, ze heeft hem nu al een dik jaar en nog niet kapot.
    Die andere vind ik ook heel erg leuk, maar ziet er idd iets anders uit dan de stofzuiger die mama heeft.

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    ok bedankt voor jullie reacties, die we nu hebben was 5,00 euro hoorde ik van mn moeder.

10. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,805
    4,191
    113
    Ja klopt, dat was die van het kruidvat.
    Wij hebben inderdaad die van het plaatje

11. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft hem ook
    alleen vind ie balletjes zo irri die erbij zitten

12. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    ok dan gaan we deze morgen even halen, die balletjes zitten ook in de stofzuiger die ze nu heeft.

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Maar als je haar nou een echte (lichte) kruimeldief geeft, dan heb je er ook nog wat aan :D ;)

14. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    we hebben vandaag die knalroze van het plaatje gekocht, ze was er meteen helemaal weg van en ging gelijk aan de slag.
    enig nadeel is dat het mondstuk er al wel 10x is afgeweest, omdat ze constant mee aan het spelen is hebben we het met plakband even opgelost.

Share This Page