ik word er zo moe van!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Petra82, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Ondertussen al een jaar of 2 bezig in ronde zoveel... Ik hou het al niet meer bij... De laatste maanden een regelmatige cyclus, zo tussen de 29 en de 31 dagen. Best netjes toch?
    Maar het lukt gewoon niet... De eerste kwam dwars door de pil, waarom gaat t nu zo moeilijk? Ondertussen zit ik op dag 35, al 2 testen erdoorheen gejaagd, maar zoals gewoonlijk spierwit. Wel de nodige krampen aanwezig, dus wachten maar weer op de rode duivels... Vorige maand een maansteen gekocht, je gaat toch alles proberen hè, maar die haalt dus ook nog weinig uit...
    Wat ik verder met dit topic wil? Ik weet t niet... Gewoon even van me afschrijven. Iedereen denkt ondertussen dat we t bij 1 kindje willen houden, ik kan maar met weinig mensen erover praten.... Waarom zijn er nou niet gewoon schattige babies op bestelling.... Zucht.....

2. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap je heel goed. De hoop wordt je afgenomen door die continue teleurstellingen van witte testen :(. Bij mijn eerste duurde het drie jaar voor ik zwanger werd. Ik had toen een paar maanden voor het eerst een regelmatige cyclus en was er even niet zo mee bezig, deed tussendoor een test als bevestiging dat ik niet zwanger was (geloofde er niet meer zo in) en toen stonden er toch echt opeens die twee strepen! Heb je al tarwekiemolie geprobeerd?

Zwanger raken op bestelling, daar ga ik in mee! Haha.

3. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Drie jaar, jeetje, dat is ook aardig lang zeg! Ik heb wel eens tarwekiemolie gebruikt, maar het leek als mijn cyclus daar juist meer van in de war ging. Dat is al wel 1,5 jaar geleden, misschien de moeite waard om nog eens te proberen....

Thnx...

4. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Succes meis!
    Wij zijn ook precies 2 jaar bezig geweest voor de eerste, op een gegeven moment word je echt wanhopig van die continue teleurstellingen.
    Bij ons kwam uit allerlei zoeken niets naar boven. Heel vreemd. We hebben op advies 1 hormonenkuur Clomid geprobeerd en toen was het resultaat positief. Maar we zullen nooit weten of het daar nou door kwam of dat het spontaan gelukt is.
    Hou moed!

5. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Dank je Chantal.... Ondertussen nog steeds niet ongesteld, geen bloed is goed, toch? Ik denk dat ik morgen de dokter maar bel, als ik nog steeds niet ongesteld ben. Dan ben ik 10 dagen overtijd. Dan is het toch niet raar als ik even bel?

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij zijn heel wat jaren bezig geweest voor onze 2 moppies.....dus ik weet er alles van als het maar niet wil lukken.

Ik ben ook regelmatig langer overtijd geweest en maar negatief blijven testen....allerlei symptomen maar niet zwanger, heel frustrerend!

Als je nu al 10dgn overtijd bent dan vind ik het ook heel verstandig om eens naar de HA te gaan.....ben je zo ie zo al een keer naar de HA geweest?
    Ik denk dat het voor jou wel eens fijn zal zijn als je een naar een gyn zou gaan om te kijken of alles wel werkt zoals je hoopt.

en ja als je al zo lang bezig bent dan zie je overal zwangere vrouwen en overal de aller leukste baby's.

Sterkte en ik hoop dat het toch snel raak mag zijn!

7. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Ik weet nog niet of ik doorverwezen wil worden, dus vandaar dat ik nog niet eerder bij de huisarts ben geweest. Aan de ene kant willen we heel graag een 2e, maar aan de andere kant weet ik niet of ik een heel Mmm-traject aankan. Waar doe je goed aan hè...keuzes, keuzes, keuzes....

8. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Nu word ik wel een beetje gek!
    Nog steeds niet ongesteld, maar ook nog steeds geen positieve test, maar wel: doodmoe, misselijk bij vlagen, zichtbare aderen bij mijn borsten, opgeblazen gevoel... Zou mijn lijf me nou zo vreselijk voor de gek houden?

Voor woensdag nog een cb-digitaal liggen. Tot nu toe alleen getest met kv. In ieder geval woensdag ook een afspraak bij de dokter. Duimen jullie mee?

9. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Ik hoop het echt voor je! Hou ons op de hoogte :)

10. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Ik duim met je mee!!!! Hou ons op de hoogte. Knap dat je het zolang uit kan stellen met testen ;)

11. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Thnx Kim en Chantal!

12. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Helaas zojuist ongesteld geworden... Kan wel janken... Morgen toch maar naar mijn afspraak, even de mogelijkheden doorspreken...

13. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Laatste update nog even. Vanochtend naar de huisarts geweest. Die vertelde dat ze voordat ze huisarts werd eerst 5 jaar als arts bij een vruchtbaarheidskliniek heeft gewerkt. Dat was wel fijn om te horen. Ik mocht altijd langskomen als ik wat wil weten of gewoon even wil praten.
    Verwijzingen mee gekregen. 1 voor manlief voor zaadonderzoek en ik moet zelf bloed laten prikken een week voor de verwachte menstruatie. Kijken of er een eisprong is geweest. Vanuit daar verder kijken hoe of wat...

14. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Succes meid.. Ik gun het je heel erg..
    Zelf ben ik gister ongesteld geworden, zit nu dus in ronde 8.
    Heb mezelf beloofd me geen zorgen te maken totdat ik de magische grens van 1 jaar voorbij ben.. :)
    Heb er ook echt geen zin in, er iets medisch van te maken...

15. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Ah balen meid :( veel succes met de onderzoeken!!

16. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken het gevoel. Ik mag morgen naar de gyn voor echo. Zit al op dag 65 van cyclus en geen ongesteldheid of zwanger. Hoop wat duidelijkheid te krijgen...

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Alshet je zo bezig houd zou ik toch zeggen laat het onderzoeken.......je hoeft er niks mee te doen.
    Je hoeft niet met behandelingen te beginnen.....

Sterkte meis!

18. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je al geweest en heb je meer duidelijkheid? Ik ben uiteindelijk doordat ik me zorgen maakt naar de Ha gestapt en verwijzing voor gyn gekregen. Mijn zorgen bleken wel te kloppen (zie onderschrift) dus ga nu voor verdere onderzoeken.....niet leuk en spannend maar je weet iets meer dan niets...

19. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Bedankt allemaal.... Ik ben nog niet geweest, moet bloed laten prikken een week voor de verwachte menstruatie, dus dat is rond de 29e....

Deel Deze Pagina