Het 'wachtbankjesgevoel'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gizzie1983, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Al die gedachten die over en weer vliegen. Wel/niet, wel/niet? Niet kunnen concenteren op het werk...

Het is me deze ronde goed gelukt om er niet veel mee bezig te zijn (en dat is wonderbaarlijk goed gelukt :)). Maar zodra het einde van de wachtbank nadert....jeetje. Niet te doen!

Ik voel van alles, maar eigenlijk hetzelfde als de vorige rondes. Ik denk eerder dat het PMS is. Nou ja, nog een paar dagen geduld waarschijnlijk...

Vast herkenbaar? ;)

2. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Hey Gizzie, heeeel herkenbaar!
    We zijn nu bezig voor een derde kindje, dus ik ben niet bang dat het niet zou lukken, maar toch kan ik deze maand niet wachten!! Wel/niet, wel/niet? De eerste paar maanden was ik er nauwelijks mee bezig, hadden we ook niet echt op het juiste moment geklust. Bij een derde is er niet zo veel haast meer bij... Maar deze maand hebben we wel op het juiste moment geklust, dus nu verwacht ik het misschien ook meer. Nu de NOD nadert vind ik het erg spannend en hoop ik het ineens heel erg!
    Ook ik voel krampjes en heb iets opgezette borsten; dat heb ik altijd voor mn menstruatie, máárrr had ik ook in mn zwangerschap... Ik kreeg pas symptomen vanaf een week of 5... Afwachten dus!
    Hopelijk zijn we beiden deze maand zwanger!

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Wat leuk dat jullie voor een 3e kindje gaan! Ik zie dat we beiden nog zo'n 4 dagen geduld moeten hebben ;). Ik hoop met je mee!

4. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    vreselijk he, dat wachten. Zeker als je niet weet wanneer je NOD precies is. En dan voel je natuurlijk van alles. Word er gek van.

5. Laurette

Laurette Lid

16 jul 2014
    13
    0
    0
    Leerkracht lager onderwijs
    België
    Hey meiden,

was hier het bericht van Gizzie1983 aan het lezen en vind het ook zeer herkenbaar! Heb nu vakantie en tijdens ovulatieweek hebben we expres een beetje meer geklust... Maar vandaag is het weer negatief... Ik word hiervan gefrustreerd. We zijn nu al een paar maanden bezig en elke maand opnieuw ervaar ik teleurstelling en verdriet.
    We blijven erin geloven hé :)

Ik duim voor jullie Loving en Gizzie1983 :)

Groetjes

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Dank je wel Laurette!

Ja, frustrerend is het zeker. Ik duim voor je dat de volgende ronde raak mag zijn! Nu proberen te genieten van de vakantie :).

7. EGJ

EGJ Lid

15 jul 2014
    14
    0
    0
    Noorden
    Hallo,

Het wachtbankjesgevoel' heb ik heel erg. Ik loop nu een week met menstruatieklachten welke deels gelijk zijn aan de vorige ronde maar nu duurt alles langer. Daarnaast 3x vlagen van beroerdheid gehad. Dit had ik de vorige ronde ook maar gisteravond schrok ik er echt even van. Daarna 's nachts ook 6x in 2u tijd naar het toilet geweest om te plassen vanwege enorme druk op de blaas. Ik kon mijn hoofd niet rustig krijgen toen ik op bed lag. Misschien van de 2 koppen koffie die ik heb gehad? Grote kans maar dat heb ik anders nooit zo gehad als reactie op te veel koffie 's avonds. Misschien maar niet meer doen. Ik zoek overal wat achter. Ik ben op het punt dat ik weer een dag voorbij heb laten gaan met nadenken, rust zoeken en ondertussen gek worden. Ik heb het idee dat ik pas zwanger zal raken wanneer ik mijzelf meer rust kan geven. En ik weet niet hoe. Dus ik voel mijzelf alsof ik faal. Schat ik alles dan zo verkeerd in? De test wijst immers negatief uit. Misschien verkeerde berekening gemaakt? Stel ik onbewust zelf de menstruatie uit? Zorg ik zelf voor die rommelende darmen?

Geduld is een schone zaak hè?

Jullie allemaal veel succes en sterkte!

Groetjes, EGJ

8. Aruba

Aruba Lid

28 mei 2014
    16
    0
    0
    Een jaar op Aruba
    Hey meiden!
    Hier heb ik ook erg last van!
    Wij zijn bezig voor ons 1ste kindje en zitten
    Momenteel voor een jaar op Aruba vanwege vriend
    Ze werk! (Nu 9maanden al)
    Me vader is hier nu op vakantie bij ons dus heb best
    Wat afleiding.. Maar heb al allerlei kwaaltjes,
    Opgezette buik, savonds buikpijn en steken,
    Heel veel en vaak plassen, humeurig, zo moe
    Dat ik wel dagen lang kan slapen! enz..
    Laatste x dat ik al die kwaaltjes had kreeg ik een
    Vroegtijdige miskraam! Dus ben extra nerveus..
    Elke x weer een strijd om die wachtweken door te komen!
    Hoop dat we eindelijk volgende week een positieve test in handen
    Mogen krijgen! En jullie natuurlijk ook allemaal!! Heel veel succes!!

9. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    HEEEEL herkenbaar, het lukt me de eerste week nog best om mijn hoofd koel te houden. Maar naar mate ik verder die tweede week in ga. Mijn hoofd speelt echt een spelletje met me.
    En net als jij heb ik ook wel eens gedacht; ik moet wel PMS hebben want dit is niet normaal. Maar ja; ik zou niet weten hoe ik ben als ik niet bezig ben om zwanger te worden, en nu ligt alles toch een heel klein beetje onder een vergrootglas, hoewel ik echt wel probeer om nuchter te blijven.

Ik hoop dat het dit keer raak is voor je :D

10. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    @Gizzie - Dan hopen we voor elkaar!
    @Laurette - Ik hoop voor je dat het snel raak is! En bedankt!!
    @EGJ - Ben je misschien onlangs gestopt met de pil? Daar kan je lichaam aardig van in de war zijn...

11. SabHout

SabHout Niet meer actief

In 1 woord... Vreselijk! Inderdaad naarmate je NOD dichterbij komt wordt het steeds erger. Ik probeer de dagen vooruit te denken/kijken! Pfff. En dan heb ik ook nog onregelmatige langere cyclussen waardoor je voor je gevoel al minder kansen hebt. Bah. Hoop snel op goed nieuws!

12. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Verschrikkelijk he... Voor mijn gevoel duurt die laatste week wel ern hele maand. Ik kan volgensmij eind deze week testen, maar probeer het maandag pas te doen! Heb toch geen testen in huis en heb er ook geen tijd meer voor om ze te halen :) maandag pas! Voel me wel al anders dan andere maanden. Andere rondes elke keer zelfde "kwaaltjes" maar nu echt andere. Hopelijk betekend dat iets positiefs :)

13. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    OHh zeker heel herkenbaar ..
    Ik denk hier sla ik me wel doorheen maar nu de laatste 4 dagen wat een ramp zeg .. Zal het wel zal het niet !!

Opgezette buik niet naar wc kunnen . Gevoelige borsten

Bezig voor 1 e kindje vanaf 2011
    Nu gestart met I.u.i

14. Boortje1983

Boortje1983 Actief lid

5 jul 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook!
    Toevallig ook een topic gemaakt vandaag. Mijn NOD is zondag/maandag. Maar door alle nieuwe kwaaltjes wil ik vrijdag al een testje wagen.
    3 dagen na m'n ei had ik een "bloeding" van 1 veeg op het papier, voorafgaand had ik krampen en dacht ik diarree te hebben. Niet dus. Sindsdien heb ik "krampjes" alsof m'n menstruatie eraan komt. Dit is nu al een week zo. Daarnaast ook last van m'n onderrug.
    Borsten (nog) niets. Normaal gesproken wel.

Of het zijn nieuwe PMS klachten of........

Nu zit ik heel erg met die "bloeding" in m'n maag. Het is volgens mij veel te vroeg voor een innesteling (3 dagen na ei) of het is een late ovulatiebloeding (welke ik ook nog nooit heb gehad)

Snap er nu al helemaal niets meer van :(

Succes allemaal! Hopelijk allemaal van de week een positieve test :)

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Veel herkenning dus ;). Ik duim voor jullie allemaal meiden! Zullen we elkaar op de hoogte houden?

16. Stefaniepedra

13 jul 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meisjes! Ik zit nu ook op het irritantste bankje... Zondag zou ik mogen testen maar kon me deze week toch niet houden en heb al eens getest. Negatief... Is het nog te vroeg of voel ik gewoon weer dingen die er niet zijn. Frustrerend is het geworden. Ik ben nu thuis met verlof en dan denk je er gedurig aan natuurlijk. Moesten we da knopje in ons hoofd even kunnen uitzetten eh, elke maand denk ik " en nu denk ik er niet aan!" En dan weet je dat je over je eerste 2 weken zit en boem, daar is die zwangerschaps gedachten weer

17. Boortje1983

Boortje1983 Actief lid

5 jul 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe ik Gizzie.
    Morgen ga ik de eerste test proberen. Zondag op maandag heb ik NOD...

18. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    Pff hier ook op het wachtbankje nog meer als een week te gaan duurt zo lang ...
    en hoe dichter je bij je nod komt hoe meer je lijkt te voelen :)

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik val even binnen :D Heeeeeel herkenbaar!
    Vind die laatste dagen echt niet leuk haha.... Wist bij beide zwangerschappen zeker dat ik zwanger was, dus nu ga ik er ook vanuit dat dat 'moet'. Terwijl dat helemaal niet hoeft natuurlijk :D
    Ik wil dinsdag gaan testen, nu de dagen nog doorkomen haha

20. Stefaniepedra

13 jul 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisjes!!! Ik kon het me niet laten en heb hiernet om een test gereden. Ik nam de test maar mijn nicht belde net dat ik moest afkomen. Ik kwam thuis en zie een tweede roze lijn! Niet even hard als de controle mijn maar ik zie ze duidelijk! Ik hoop echt op goed nieuws!! Zaterdagochtend doe ik zeker een nieuwe test! Ik moet voorzichtig zijn maar kan mijn geluk even niet op!

Deel Deze Pagina