Ik zit me suf te tellen. 4 mei positieve ovutest. Dus 6 mei eisprong. Afgelopen zaterdag 15 mei 1ste positieve zwangerschapstest. En zondag cb 1-2 weken. Vandaag dinsdag staat er al 2-3 wkn. Is dat niet heel snel? De test is ook heel duidelijk. Zou dit een tweeling kunnen zijn? Ik ben nu als ik goed reken 12dpo.
Dan ben je vandaag 13dpo. De een maakt sneller hcg aan dan de ander. Hoge(re) hcg waarde zegt niet altijd dat het een tweeling is. Van de 2 zwangerschappen met echo’s beide al heel snel knaltesten en de 2-3, ene keer wel een tweeling andere keer niet.
Ik had op 10 dpo al de 2-3 en toch maar echt 1tje . Helaas zegt het niks over een evt 2ling. De ene heeft met een 2ling snel knaltesten, terwijl de andere juist lichte testen heeft met een 2ling .
12 dpo klopt idd. Ik had deze zwangerschap op 9 dpo een 1-2 en op 12 dpo een 2-3 en op 18 dpo al een 3+ en gewoon 1 kindje. Heb een vroege innesteling gehad want op 7 dpo al eerste positieve test in combinatie met snelle hcg aanmaak Vorige zwangerschap pas op 12 dpo getest en direct een 2-3 en een 3+ op 19 dpo en ook gewoon 1 kindje.
Gefeliciteerd @janssuhh! We hebben even gekletst in het december topic. Wat geweldig dat je weer opnieuw zwanger bent! Ik ga duimen dat het deze keer goed blijft gaan!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had juist een late 3+ op CB. En mijn testen waren “gewoon”. Ik was zwanger van een twee eiige drieling, maar het is bij een een eiige tweeling gebleven. ❤️ Het zegt dus niet zo veel.