Oww meiden wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die dit overkomt. Voor mijn gevoel is iedereen altijd om me heen happy.. Maar ja zo blijkt achter elke relatie gaat dus wel een verhaal schuil! Ik moet inderdaad kappen met dat gemail met die andere man. Jullie hebben volledig gelijk! Nadat ik gister dit gepost had ben ik gisteravond eens goed gaan nadenken wat ik nou eigenlijk wil. Ik wil mijn vriend echt niet kwijt en ik wil echt oud en bejaard met hem worden met een huis vol kinderen en kleinkinderen. Voor mijn gevoel heb ik daarmee al heel wat afgesloten. Nu kreeg net al een mailtje van die andere man en moet eerlijk zeggen dat ik me ook een beetje geirriteerd voelde toen ik zijn mail las. Ook al zit hij ook niet zo goed in zijn vel in zijn huwelijk. Hij moet ook beter weten! Hartelijk bedankt voor jullie verhalen! Ik had net ff dat tikkie nodig om te beseffen dat het zo niet gaat! Liefs, Bloempjuh!
Pff wat een moeilijke situatie. Ik denk, omdat je nu ook twijfels hebt over je relatie, dat je je ook openstelt voor anderen dus ook 'sneller' verliefd wordt. Een relatie zou ik niet zomaar opgeven. Vind dat mensen er vaak snel mee kappen. Je moet vechten voor elkaar. Ik geloof wel in trouw en de ware en ook eeuwige liefde. De mijne heb ik al gevonden. Ben ook niet op zoek naar een ander en heb daarom ook nooit oog voor andere mannen. Wel heel vervelend voor je, praat erover en geef niet zomaar op en ga vooral geen relatie aan met die getrouwde man. Dat maakt het alleen maar moeilijker ook voor dat gezin.
mensen kappen inderdaad de laatste tijd te snel met een relatie, ik vind ook dat je moet kunnen vechten voor je relatie, het loopt zeker altijd niet even lekker in je relatie dat heeft iedereen wel eens, mijn vriend en ik zijn ook voor een paar weken uit elkaar geweest, we miste elkaar zo erg dat we weer bij elkaar zijn! zo zie je maar.. je beseft pas wat je mist als het er niet is
och meis dat heb ik ook wel eens hoor heb ook zo af en toe wel gevoelens voor een jongen die ik ken maar ik doe er niks mee en ze verdwijnen ook wel weer snel krijg soms al sik hem zie ook wel weer kriebels in mijn buik maar ik twijfel echt niet of mijn vriend en ik ooit uit elkaar gaan ik geniet lekker zo van mijn vriend en ga er verder niet over nadenken of we over een jaar of weet ik veel uit elkaar gaan als je strax met die andere man iets begint ga je dat ook wel denken na een tijdje
Dat je nu al irritatie voelde bij dat mailtje zegt veel goeds meis. Je bent er klaar mee, je hebt gekozen voor je eigen mannetje. Super! Geef ook aan die ander aan dat je er klaar mee bent. Je hebt een vriend en daarmee wil je oud worden. Je gaat vechten voor je relatie en wil niet meer op deze manier contact met hem. Praat met je eigen vriend. Zeg hem ook dat je gevoelens hebt voor een ander (dat kan hem net even wakker schudden) En zorg dat jullie elkaar allebei niet als vanzelfsprekend zien. Vecht voor elkaar, altijd! Heel veel sterkte!
wil hier wel even op reageren... eb berichten allemaal nog niet gelezen Maar....ik weet van wat mensen met ervaring (ooms opa en oma oudere kennissen) In ieder relatie gaat iemand wel eens vreemd De reden kan zijn zoals jij zegt .. en daarna te beseffen hoeveel je toch van je eigen partner houd klinkt dubbel... (sorry) Je bent niets voor niets zolang bij iemand.. en natuurlijk heeft iedere relaties hun dipjes Heb er ook momenteel 1 Maar weet zo duidelijk dat ik hem NOOIT zou willen verlaten (in mijn ogen heeft hij zoveel kwaliteiten die ik een ander nooit zou kunnen vinden) EN heb ook een jongen van zijn voetbal die stuk jonger is dan mij... waarvan ik zeg MMMMMM hij ook naar mij.. en dat weet hij in alle dollen Ben blij.. want ik zou nooit iets doen.. Hoop dat je eruit kan komen en er iets aan hhebt in mijn ogen moet je gewoon lekker je toekomst voortzetten... kindje trouwen.. en die jongen .. ach het is je eigen gevoel Dikke knuf, en veel succes
hey bloempje zie nu paj die bericht SUPER lekker gelukkig weer worden! iedere relatie heeft soms een dipje!
hey meid wat ik denk is dat je de spanning van het verliefdzijn mist dat krijg je na zoveel jaar samen word het een sleur om bij elkaar te zijn dit kan je makkelijk verhelpen door zelf initiatief te nemen en wat leuke en spannende dingen te doen samen met je partner vertel hem ook eerlijk dat het een beetje saai word allemaal zo ook je vriend die zal waarschijnlijk in een sleur zitten en die zoekt dus ook de spanning op mochten jullie 2 uiteindelijk samen komen na natuurlijk veel verdriet dan zal het ook jullie zo vergaan een relatie moet je elke dag aan werken sta elke ochtend op wat kan ik vandaag doen om mijn partner te verrassen of leuk te maken elke dag een complimentje succes meid groetjes nathalie
@ babs, nou sorry hoor, maar ik denk dat je dan toch hele verkeerde voorbeelden hebt gezien. Het is helemaal niet normaal hoor om een keer vreemd te gaan. En dat gebeurd ook echt niet in elke relatie.
Ik zou erover PRATEN met je vriend, waar jullie staan. Je zegt dat jullie elkaar nu niet aanraken en dat je van een kus niet zwanger wordt, maar als het wel gebeurd kan je dus wel zwanger worden en dan? Meid, ga aan de pil en zoek uit of je nog van je vriend houdt! Koophuis en samenlevingscontract is allemaal leuk en aardig, maar de reden dat jullie samen zijn moet toch de liefde zijn?
he bloempje, phoe wat lastig voor je! Klopt het dat je 23 bent en al 6 1/2 jaar met je vriend samen bent? Ik kan me voorstellen dat de twijfel toe dan kan slaan. Je bent jong en al zo lang met je vriend. Wil ik mijn hele leven bij hem blijven? Is hij de ware? Nieuwsgierig naar andere mannen. Wat ik je wil meegeven is het eerst uit te zoeken met je vriend, voordat je halsoverkop op iemand anders verliefd wordt. Kom je er (samen) achter dat je samen verder wil of dat het niet werkt , dan kun je verder. En wat betreft die goede vriend, don't do it! Hij is getrouwd, heeft 2 kinderen, en het is nu spannend voor jou, omdat je twijfelt aan je vriend. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Sterkte i.i.g. groetjes doortje
Ik snap het ook wel... Je bent inderdaad nog jong en al zo lang bij je vriend... Kan me voorstellen dat je soms nieuwsgierig bent naar iets anders en dat daar eventueel gevoelens uit voort vloeien. Mijn huidige vriend is ook mijn eerste 'echte' vriend. Daarvoor wel eens wat geflikflooid natuurlijk, maar nog nooit een serieuse relatie gehad. Ik heb ook wel eens tijden dat ik mij afvraag; is dit alles? Wil ik dit de rest van mijn leven? En ga zo maar door... Iedere relatie kent zijn ups and downs, en daar zijn mijn vriend en ik na veel knokken achter gekomen. Ik had een soort van geromantiseerd idee van een relatie ofzo... Niet realistisch dus! Het is helemaal niet gek dat je soms kriebels krijgt van een ander persoon. Het ligt er aan wat je er mee doet. MAAARRRR... als je diep in je hart kijkt, weet je het antwoord! En die heb jij nu gelukkig ook gevonden! Wil je nog wel adviseren om er met je vriend over te praten. Wie weet wordt het wel een heel verfrissend gesprek voor jullie beide! Liefs Minya
En ik wil ook nog even reageren op Babs: er wordt zeker niet in elke relatie 'wel eens' vreemdgegaan,en het is ook zeer zeker niet normaal. Maar dat is mijn mening uiteraard. Iedereen hecht andere waarden en normen aan een relatie natuurlijk.
oke ik heb niet alles gelezen vande antwoordemaar wilde mijn mening hier ff over geven ik vind dat eigenlijk dat je nu onbewust msschien al eenbeetje vreemd gaat. als je gevoelend hebt voor eenander en die weet ervan.. vin dik dat niet eerlijk tegen over je vriend. ook van die andere ''vriend'' vind ik dit niet kloppen.. denkt hij wel na waar ie mee bezig is? als ik er achter zou komen dat mijn kerel met iemand anders mailt over gevoelens naar elkaar toe ect.. zal ik pist link worden..en zal mijn vertrouwen aardig zijn beschadigd.. soory. mijn mening volg je verstand.. en probeer je relatie weer een beetje spannend te make..en praat er goed ove r met je vriend en laat de mail maar gaan..denk dat jij en je ''vriend '' waar je mee mailt .. de tijd wel beter in kan vullen met jullie relatie te redden!
Ik ben het hier dus ABSOLUUT niet mee eens. Vreemdgaan hoort er niet bij, ook niet als je een dip hebt. Je moet dit niet gebruiken om erachter te komen of je nog gek bent op je vriend of niet... vind het zo laf als mensen vreemd gaan. Voor mij wordt een relatie er dan niet beter op, ik zet mijn man dan zo de deur uit en ik weet dat hij hetzelfde doet. Wij zijn getrouwd, hebben voor elkaar gekozen en gaan er niet meer vandoor met een ander. Ook niet even tussendoor als we een dipje hebben. Daar moet je zelf uitkomen. Mensen die vreemdgaan kan ik echt niet begrijpen, moet er zelf niet aan denken en weet dat mijn man het ook niet doet!
De discussie gaat nog even door zie ik.. Ja, eigenlijk is het natuurlijk ook wel een 'soort van' vreemd gaan dat gemail. Ik heb hem 1 heel duidelijk mailtje gestuurd met dat het zo zo echt niet kan en mag en dat we allebei voor onze eigen relatie moeten vechten. Ik ga niet zomaar het bijltje erbij neer gooien zonder er eerst voor te vechten. Kreeg meteen een mailtje terug dat hij volledig begrijpt en dat we elkaar voorlopig ook niet gaan zien. dat hij ook beter had moeten weten. Gisteravond ook maar meteen 'het' gesprek gevoerd met mijn vriend. Ik dacht dan heb ik dat ook meteen maar gehad. Gezegd dat ik sinds een tijdje het gevoel heb dat ik twijfel over ons en dat het zo vanzelfsprekend allemaal is zonder dat we er allebei moeite voor doen. Dat ik het idee had in een soort van 'sleur' zitten. Hij begreep meteen wat ik bedoelde en gaf toe dat gevoel ook te hebben. Ik twijfelde zelf nog wel even of ik moest zeggen dat ik gevoelens voor een ander had maar dacht dan heb ik meteen maar alles er maar uitgegooid wat me dwars zit. Hij was geloof ik een beetje in shock toen ik vertelde dat ik ook 'iets' voor iemand voel(de). Dat heeft hem voornamelijk goed wakker geschud. De tranen stonden helemaal in zijn ogen en ik heb hem echt nog maar 1 andere keer zien huilen en dat was toen zijn oma was overleden. We hebben er goed over gepraat en we gaan ons beide weer voor de volle 100% inzetten.. We zullen wel zien hoe de toekomst loopt maar voor nu gaan we in ieder geval zaterdag lekker samen uit eten. Dat is al zeker een jaar geleden dus dat is al een leuk vooruitzicht! Bedankt voor jullie lieve woorden.. Liefs, Bloempjuh