Ik weet dat ze bij C&A in Maastricht (en dus waarschijnlijk ook in andere filialen) mooie avondjurken hebben voor de feestdagen. Als ik mij niet vergis zijn daar dan ook broeken en bloesjes. Vermits ik volop aan't sparen ben, ben ik al een tijdje niet meer gaan shoppen. Maar volgens mij hebben ze ze nu in de rekken hangen!
Ik zou dolgraag een jurk willen, dat zou het een stuk makkelijker maken, maar ik kan beter gewoon een broek en een top aan doen. Ik moet het voornamelijk voor de aankomende optredens hebben (en ik ben celliste dus ik moet met mijn benen wijd ). We hebben een dresscode en mogen alleen zwart aan. Ik ben al 2 weken aan het zoeken naar iets, maar kan niks geschikts vinden. Zwart, comfortabel, beetje sexy... C&A hebben ze hier ook een groot filiaal van, daar kan ik inderdaad eens heen (ligt hier net buiten het centrum, had daar niet aan gedacht dus ben daar ook niet wezen kijken)
oh dan zal ik daar ook even gaan kijken hier hebben ze een kleine winkel en vaak niet zo heel veel hangen maar goed ik zal het zien
Caruli jij zou eens bij de ms mode kunnen kijken daar slaag ik ook altijd voor gewoon nette kleding voor feest dagen
Ik ben heel goed geslaagd in c&a en Clockhouse. Hetgeen ik eigenlijk moet hebben is blijkbaar niet in de mode dit jaar, dus ik kon het in andere winkels echt niet vinden. Nu heb ik ook niet wat ik zocht, maar wel iets dat kan plus nog een sexy jurk met kant en mooie pumps