Hoi dames, na hier een poosje rond gekeken te hebben, valt mij op dat de meeste testen, rondom of een paar dagen na je nod nog heel licht zijn? Is dit altijd zo of zijn er ook mensen die meteen een hele duidelijke uitslag hebben, zoals mijn avator? Of betekent dit automatisch dat ik al langer zwanger moet zijn? Mijn laatste menstruatie stelde niks voor nl...... XxX
De een maakt sneller hcg aan dan de ander. Sommige meiden hebben nooit een vette streep, maar testen licht. Verschilt per persoon!
Nee hoor sommige testen gewoon al knal op nod had ik bij mn eerste ook. Deze was op nog duidelijk maar niet knal. Het hoeft niets te zeggen over de duur van je zwangerschap. Iig gefeliciteerd! Mooie test
Hier ook direct knallers, precies op NOD. Daarvoor test ik overigens nooit, dus geen idee of ze dan lichter waren of ook al knalden.
Oooh fijn! Ik was me al in het beelden dat ik al 3 maanden zou zijn ofzo, ook vanwege mijn opgezette buikje! Haha nooit geweten dat ik mezelf zo gek kon maken! Maar het zal allemaal wel goed zijn . Bedankt voor jullie reacties xxx
De meeste testen die hier staan zijn ver voor nod gemaakt... die zijn altijd licht. Op je nod kan hij ook nog licht zijn; verschilt per zwangerschap.
Dankjewel allemaal! Ja, aan de clear blue heb ik nog gedacht maar 3+ weken is het langste wat hij kan aangeven toch? X
Idd. 1-2 weken = 4 weken. Maar 3+ is dus al 6/7 weken. Zou goed kunnen als je laatste ongi niet was zoals gewend. Ik heb de laatste keer ook een duidelijke kv2 gehad, feller als ik hier vaak zie idd. Dus doe een cb, dan is het duidelijk!
Oooh dat ga ik dan doen deze week! Ik dacht al dat het weinig zin had, maar als je het zo kunt lezen! Dus als er 3+ staat, ben ik dus al veel verder dan ik nu denk te zijn?! Hij zou dus aan moeten geven 2-3 weken denk ik?! Thanks!
Als het jou test is op de foto is het wel een hele knalgeelst hoor! Die had ik nog niet eens met 7 weken?! Gefeliciteerd!
Die was op 27 oktober. Begon echt heel raar, heel plotseling zonder de buikkrampen die ik normaal wel voel aankomen. En was ook binnen een paar dagen weg en heel weinig. Maarja dat was mijn eerste menstruatie na het stoppen met de nuvaring, dus zou toch ook goed kunnen! Blijft gissen haha
27 oktober? Al was het wel een ongi, dan zit je al op 2 mnd bijna hoor! Was het geen ongi dan ben je idd misschien al 3 maanden??! Als de cb 3+ aangeeft zou ik zsm de Vk bellen en uitleggen en een echo vragen/eisen! succes!!