We zitten nu in ronde 7 en ik hoop natuurlijk dat het snel raak is. Dus dromen en denken we (lees ik) alvast over namen. Meisjesnamen in overvloed net als bij onze dochter, maar jongensnamen weer een drama.. Ons meisje heet voluit. Olivia Vajèn, roepnaam Liva Iedereen was behoorlijk verrast door hoe mooi dit klinkt en dat willen we bij een 2e natuurlijk ook Tot nu toe blijven we hangen bij Noïn Viggo, roepnaam Novin. Verder vinden we namen als Boet en Nimm erg leuk.. je leest het al niet te gewoon aub
Ik doe eens een gooi naar de jongensnamen : Aik Benck Daaf Joes Leff Mels Nev Raf Riff Skief Stag Tars Tjez Tren Arvan Boaz Bojan Dathan Daxel Diëm Doron Fedor Fidor Hessel Iben - Yben Ilaj Ivor Joïs Keon Kian Marix Meran Noaz Nohan Noïc Novan Odin Otis Reon Revin Rion Roan - Rohan Rodin Tibor Tychon Vigor Rowin
Ik vind de jongensnaam/namen wat jullie hebben erg mooi, staat ook super bij de mooie naam van jullie meisje. Ik zou niet meer verder zoeken
Wat ik zie bij de namen van jullie dochter: twee letters uit de eerste naam komen terug in de tweede en die letters komen ook terug in de roepnaam. Daarnaast komt de 'li' uit de eerste naam ook terug in de roepnaam. Olivia Vajèn -> Liva Lijkt me dus interessant om dat weer te proberen. Wel heel moeilijk. Hier gewoon wat ideetjes: Artur Florin -> Arlo Artur Lorin -> Arlo Artur Loris -> Arlo Artur Marlon -> Arlo Emilian Noan -> Ilan Emilio Philon -> Nilo Felix Ezio -> Zef Ilan Odilon -> Nilo Ilian Matthias -> Ilan Ilian Odilon -> Nilo Jarne Rodion -> Nero Jaspar Tobias -> Joas Karlo Artur -> Arlo Leander Aeneas -> Lenn Leander Benjamin -> Lenn Leander Elia -> Elario Leander Elia -> Evander Leander Elia -> Phelan Leander Elia -> Philander Leander Elias -> ?? Lelio Odilon -> Olan Lino Amando -> Noam Lorcan Corbin -> Rocco Lorens Roderick -> Nero Lucian Olaf -> Luco Lucian Philan -> Ilan Micha Joas -> Isha Naldo Ilian -> Nolan Nando Jorian -> Ronan Neriah Roan -> Nero Neriah Robin -> Nero Nerio Corin -> Rocco Nerio Jonah -> Nero Nerio Roan -> Nero Nerio Roan -> Nero Nerio Roar -> Nero Nevio Noé -> Nevin Nilo Ilario -> Arlo Nino Amadeo -> Noam Nino Irvine -> Nevin Nino Valentijn -> Nevin Nino Vincent -> Nevin Noak Amadeo -> Noam Noak Amand -> Noam Noak Elias -> Nolan Noak Leander -> Nolan Oscar Conor -> Rocco Robi Nerio -> Nero Ronan Brenton -> Nero Severino Roman -> Nero Silvian Astor -> Silas Torben Roan -> Tobe Torben Robian -> Tobe Torben Roderick -> Tobe Torben Romeo -> Tobe Verner Roderick -> Nero Victor Cooper -> Rocco