Ik vind Yara het leukst en het leukst erbij passen, maar ook Tess vind ik een hele leuke naam, maar net iets minder erbij passend. Klinkt net wat minder.
Al die a's vind ik overdreven. Je krijgt er een hoog kwik, kwek en kwak idee van wat mij betreft. Nu zal een naam minder vaak vallen natuurlijk, maar toch. Dus voor het frisse en het onderscheid: tess.
Bedankt allemaal. Jara vind ik niet zo mooi en de betekenis van Yara vind ik ook mooier. Het gaat aardig gelijk op dus we denken er nog even over na wie weet is t een jongen. Maakt de keuze al makkelijker
Yara (of Jara), maar dat komt omdat ik altijd die naam al leuk heb gevonden . Tess zie ik sneller een bitchy meisje voor me, weet niet waarom .
YARA! <3 hele mooie naam. Staat hier ook hoog op het lijstje. Vind het ook mooier aansluiten bij Noa en Isa*.
Persoonlijk ga ik voor Tess (zo heet mijn dochter) de oudste bij ons heet Noah. Wij zijn juist op zoek naar een meisjesnaam die hier weer bij past. Als je de a aan het einde door wil zetten moet je een andere naam kiezen.
Je twee anderen hebben mooie namen. Waarom dan de derde Yara noemen??? Kortom: Tess past er veel beter bij!! Yara wordt tegenwoordig veel aan zusjes van Djaydons gegeven
Het gaat nu gelijk op! 50/50% Ik ga voor Tess! Maar het kan beide goed bij de andere namen. Wat zegt je gevoel nu?
ik vind Tess leuker, omdat de andere namen ook al op een 'a' eindigen, zorgt voor wat afwisseling opzich vind ik beide namen mooi