twijfels twijfels

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Musty, Apr 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    hoi hoi

ik zit zo te twijfelen wat te doen

onze meis heeft tot +/-3 weken geleden zo goed als niets overdag geslapen al sinds de geboorte
    ze ontwikkelde zich ook krankzinnig snel alsof ze haast heeft

het was absoluut geen huilbaby maar na mate de tijd vestreek
    heb ik uiteindelijk samen met de kleine heel hard staan brullen
    ik was zon beetje radeloos

proberen te dwingen tot slaap, samen op bed gaan liggen in laap wandelen of op de fiets in de maxi cosi..... elke keer voor een kwartiertje sliep ze dan

uiteindelijk hebben we CB ingeschkeld en via hun stevig oudershap, deze vrouw heeft 2 dagen met ons meegelopen en hele nuttige tips en trucjes gegeven
    na een week op onze tanden bijten ging het makkelijker (manlief was die week ook thuis dus dat was heel fijn om met zn 2 er te zijn) en begon ze eindelijk haar rust te nemen

en nu

het gaat goed! ze is weer haarzelf

maar

zodra ik een ochtend of middag op pad ben bv ergens op de koffie
    en ik kom erna thuis..... is het de rest van de dag ellende :( en ja er zijn mogelijkheden dat ze ze bij anderen ook tukt

en

7.00 uur sochtends is ze standaard wakker
    we hebben half 7 als bed tijd savonds.... dit omdat 6 uur te vroeg was en 7 uur te laat...dan gaan we om 6 uur omkleden verhaaltje lezen fles kroelen en na bed

maar nu ondanks dat ze overdag goed tussendoor rust is het de laatste dagen om 5 uur al feest dat ze na bed wilt

wat nu te doen dr idd naar bed brengen en pas om 10 uur wakker maken voor de laatste fles of t zien te rekken tot minstens 6 uur en dan een uur huilend met r bezig zijn

heel verhaal hopelijk snappen jullie t nog maar tips zijn welkom!

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Misschien een groei sprong waardoor ze een beetje van slag is.
    De 6 maanden sprong duurde hier best lang en was zeker niet gezellig hahahaha.

Misschien kun je in het weekend eens kijken wat ze doet als je haar om 5 uur in bed legd.
    Misschien slaapt ze maar een uurtje en kan ze er weer even tegenaan.
    Kan ook dat ze door slaapt en dan zou ik haar in het donker bij jou nemen en de fles geven.
    Gewoon eens testen wat ze dan die nacht gaat doen

3. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    we hebben dr vandaag na veel gedub de fles al om 5 uur gegeven en toen wilde ze naar bed

zo raar eerst knokken om r zover te krijgen dr rust te nemen en nu :)

maar ze slaapt dus nog steeds

Share This Page