Twijfels twijfels

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Iloiza, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hoi meiden,

Volgens mijn cyclus ben ik al ruim twee weken overtijd, maar daar houd ik niet zo aan vast aangezien mijn cyclus nog niet helemaal weer in orde is na verwijdering van mijn Implanon (22 februari).
    Ik had rond mijn vermoedelijke NOD (22 april) steeds pijnlijke steekjes links en rechts onderin mijn buik, en mijn borsten deden ook ontzettend pijn. Hier op het forum werd veel gezegd dat dat wel eens mijn eisprong kon zijn (want met ovutesten had ik nog niet positief getest tussen 4 en 17 april). Ik wilde nog even wachten met testen, maar ik werd niet ongesteld dus kreeg toch weer hoop. 30 April heb ik negatief getest. Dit had ik half om half wel verwacht aangezien de steekjes en pijnlijke borsten afnamen vanaf ongeveer 26 april.
    Nu heb ik op 30 april 's avonds echt onwijs pijn in mijn buik gehad. Echt hele gemene steken, erger dan mijn normale ongi-krampen. Soms zat ern maar een paar seconden tussen de steken, soms een paar minuten. Ik dacht dat ik ongi zou worden, maar tot nu toe nog steeds niets (6 dagen later). Af en toe voel ik een plagend/zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar niet zo erg dat ik denk dat ik ongi ga worden. En mijn borsten blijven licht gevoelig en ik zie blauwe aderen over de bovenkant lopen. Volgens mij duidelijker dan normaal.
    Nu krijg ik hiervan een heleboel vragen en twijfels. Zou het rond 22/26 april mijn eisprong zijn geweest? Zou 30 april een innesteling kunnen zijn geweest? Zou ik tóch een positieve test in handen krijgen?

Ik ga vrijdag testen, maar wou het toch even aan jullie voorleggen. Misschien is er iemand die de klachten herkent of er iets over weet?
    Alvast bedankt! :D

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb geen verstand van implanon, maar kun je niet gewoon aan het ontpillen zijn? (of ontimplanonnen ;) )

je kunt idd je ei hebben gevoeld, maar het is moeilijk daar iets over te zeggen! ik denk dat het nog alle kanten op kan, gewoon eens in de zoveel tijd een testje doen zolang je nog niet ongi bent)

Deel Deze Pagina