Dag Meiden, Na tien maanden ben ik zwanger van mijn eerste kindje. Ik zou nu ongeveer 4 weken en een paar dagen ver zijn. 5/10 heb ik mijn eerste echo en wat ben ik ongeduldig! Graag zou ik ervaringen uitwisselen(hoe voelen jullie je? komt er ook zoveel op jullie af zoals kinderopvang, ik word mama, zwangerschapskledij, symptomen, moeten zwijgen,...) Ik hoor het graag! Alvast een dikke knuff enne...proficiat he!!!!!
moet je ff bij topic BEVALLINGSLIJST kijken.. daar staan de maanden waarin iedereen is uitgerekend.. je hoort dan bij de Mei 2010 mama's... hier zul je niet zoveel respons krijgen denk ik.. en das jammer.. SUCCES!!!.. en gefeliciteerd met je zwangerschap.. **ik zag t hier staan en dacht.... laat ik t ff melden..anders zit je ook zo te wachten..**.... KNUFF
Hoi hoi.. Van harte gefeliciteerd! Ook ik ben net zwanger. We beseffen het elke dag een beetje meer. Maar omdat je nog niks kunt zien en ik vrijwel nergens last van heb (zeg ik niet te hard) is het nog wat onwerkelijk. We zijn druk aan het rond kijken voor alle benodigheden, verloskundige etc. Erg spannend hé? Succes met alles! Liefs, Sensa
hoi! ook ik ben net zwanger en uitgerekend in mei. ik ben nu mijn 6e week ingegaan. sinds mijn laatste menstruatie dan, er is dus eigenlijk pas ruim 3 weken een vruchtje. heb afgelopen maandag een test gedaan en ja hoor, twee streepjes! ik wilde het heel graag aan mijn ouders vertellen maar de timing was niet goed. mijn beide oma's zijn in de afgelopen week gestorven, dus het was een emotionele achtbaan. leven afsluiten, en nieuw leven vieren... ik heb het ze gisteren toch verteld en ze zijn erg blij. volgens mijn moeder is het de mooiste blijmaker die ze zich kon wensen; het wordt haar eerste kleinkindje! ik vind trouwens dit wel een lekker rustig topic, want die van uitgerekend in mei 2010 gaat zo snel dat je iedere dag 50 pagina's moet doorwerken wil je het bijhouden... veel geluk met je zwangerschap!
Ik doe ook gewoon lekker hier mee... Ook ik ben net zwanger (ongeveer 6 weken: laatste menstruatie 16/8, maar bevruchting 1e week sept, cyclus 30 dgn dus de berekingen zeggen 6 weken) van mijn eerste kindje! Ik weet het nu 2 weken, maar ben eigenlijk nog nergens mee bezig... qua voorbereiding dan. Ik heb alleen gekeken waar hier in de buurt een verloskundige zit. Die ga ik van de week maar eens bellen. Gefeliciteerd allemaal!
hoi, Ook ik ben in verwachting van ons eerste kindje. Ben volgens de calculators uitgerekend rond 18 mei. ik heb 6 oktober mijn eerste intake gesprek bij de verloskundige. Kan het nog steeds niet geloven aangezien dit pas de eerste maand was dat ik gestopt was met de pil
ik ben ook zwanger van de 2de. maar hoelang is me niet zo heel duidelijk. de HA zegt 5 weken de VK zegt 8 weken.... ik wacht gewoon de eerste echo maar af. veel in mijn omgeving weten het al, ik straalde zei iedereen. maar ja we hadden het ook niet meer verwacht. iedereen hier in ieder geval gefeliciteerd!!!!!!!!
Ik ga hier ook gezellig meedoen, vind die andere veel te druk, is gewoon een fulltime baan om die bij te houden. Wij zijn zwanger van ons tweede wondertje hoop alleen dat ik dit kindje uit mag dragen en gezond ter wereld mag brengen. As. dinsdag krijg ik mijn eerste echo, ben echt enorm zenuwachtig maar heb het idee dat het met deze zwangerschap wel goedkomt. ben btw. 31 mei uitgerekend dus nog net een mei mama.
Hallo, Ik vind het andere forum ook niet bij te houden. Gaat zo snel. Ik heb mijn intake gehad maar omdat de vk twijfelt over hoe ver ik ben heb ik a.s. dinsdag mijn eerste echo. Aangezien ik alleen n pilcyclus heb gehad kan het ook zijn dat ik n weekje terug moet. Ben de dagen aan het aftellen. En nu vraag ik mijn eigen weer af krijg ik met 12 weken ook nog n keer een echo?
Liefst nieuw topic starten..zie mijn banner. Nu krijg ik steeds al jullie happy reacties op mijn posts terwijl ik behoorlijk verdrietig ben nu...
Vond het ook al een beetje raar dat dit topic weer telkens naar voren werd gehaald. @Kik, je kan je abbo opzeggen, dan zie je het volgens mij niet meer in je lijstje, weet alleen niet of je dan nog mailtjes krijgt of niet...
Dit topic doe ik op slot met verwijzing naar de bevallingslijstfora en ter voorkoming van extra pijnlijke info voor de TS. Sterkte meid! Groetjes, Josien