Oke super stom misschien, maar ineens twijfel ik. Ik heb alleen maar jongens kleding en spulletjes gekocht, maar wat als onze zoon toch een meisje blijkt te zijn Met 16 weken en met 20 weken hadden we een echo en was het super duidelijk een jongetje. Maar nu hadden we met 25,5 weken en met 27 weken (de 1e keer lag hij niet goed, dus mochten we terug komen) een echo en daar hield hij stug zijn benen bij elkaar. Totaal hebben de echo's een uur geduurd en ze heeft me maar 1 foto mee kunnen geven met 'jongen' er op en toen ze het 3d probeerde te laten zien zag je niks meer. Eerlijk gezegd leek het soms wel een meisje, maar dat waren denk en hoop ik de samengeknepen billetjes. Toch hoor je wel eens dat meisjes soms ook jongetjes lijken, omdat in het begin de clitoris nog groot.. Graag wil ik dus jullie mening, is er een kans dat onze zoon toch een dochter is?? 16 weken: Bekijk bijlage 410707 20 weken: Bekijk bijlage 410708 En na een uur opnemen bij 25,5 weken en op 3D niets te zien: Bekijk bijlage 410710
Op alle foto's is te overduidelijk te zien dat het een jongen is. En zeker op de eerste foto in jou eerste post, zie je dat het een jongen is. Geen twijfel mogelijk lijkt mij zo.
Het is misschien ook wel stom om nu te gaan twijfelen hoor. Op die foto's is het inderdaad erg duidelijk, maar bij de laatste 2 echo's zag ik echt niks, behalve een spleet (de bilnaad denk ik) en ik weet niet zo goed wat ik op de meegekregen foto moet zien.., de balzak of??
Dit is echt een jongen. Op de laatste foto bij 25 weken zie je inderdaad de balzak met rechts daarvan de piemel (wat waziger).
Ik zeg ook duidelijk een jongetje hoor! Geen twijfel over mogelijk . En anders gooi je een doosje rode verf bij de kleertjes en wordt alles mooi lila (sorry, kon het niet laten)
Nou meis, echt een knulletje!! Enne... Tegenwoordig kun je altijd textielverf kopen bij de kruidvat in alle kleurtjes! Hihi! Maar zo te zien is dat gelukkig niet nodig!