ovulatiepijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama2507, 26 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2507

mama2507 Lid

26 sep 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Een vraagje, zondag was mijn ovulatie (tenminste dat heb ik zo berekend) nu heb ik de dag vandaag nog steeds last van een zeurderig gevoel in mijn buik en ben ik niet mezelf... wat kan dit betekenen. Sinds juli gestopt met de pil en al 2x opgesteld geweest. Bij ons 1e kindje was ik na 1x ongesteld al direct zwanger dus ik kan me hier niet in vinden wat deze klachten zijn. Iemand misschien tips?

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    vanaf 5 dagen kan een innesteling plaats vinden en begint de aanmaak van HCG en kun je dus kwaaltjes hebben, dit zou dus kunnen als je nu inderdaad op 7 dpo zit. Aan de andere kant kan de eisprong later of vroeger plaatsvinden dan de gemiddelden en zelfs dan de vorige cyclus. Er zit dus niks anders op dan afwachten want het kan nog alle kanten op. :p Hoop dat het inderdaad kwaaltjes zijn door de HCG, succes met wachten!

3. mama2507

mama2507 Lid

26 sep 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is zo spannend allemaal..vandaag voelde ik me ook niet helemaal fit, beetje misselijk..(Maar ja zit misschien ook wel in mijn hoofd) zou inderdaad leuk zijn als die kwaaltjes dan ook daadwerkelijk een positief effect hebben. Dit is ook voor mij nieuw want met onze dochter was het in 1 x raak, nu laat het iets langer op zich wachten...

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Je bent net vd pil af, je lichaam heeft dat nog te verwerken...
    Mss is het zeurderige gevoel de groei van je follikel of mss je eisprong.
    Of gewoon een mindere dag, kan allemaal..

Je lichaam heeft tijd nodig

5. mama2507

mama2507 Lid

26 sep 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken het niet van mijn vorige zwangerschap..9 jaar aan de pil en in 1x zwanger na het stoppen. Maar het kan allemaal ik wacht het gewoon af..

Deel Deze Pagina