Twijfels wel of niet 4e, 5e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sniekie, 16 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Hallo ladies!

Eens kijken of ik een leuk groepje kan starten voor de twijfelkonten onder ons :roflmao:.
    Waar ik er alvast 1 ben. Misschien wel de grootste!

Wij hebben 3 kindjes en de laatste was echt de laatste....dacht ik.... Tot wij totaal onverwachts erachter kwamen dat ik zwanger was van de 4e. Dit zagen wij niet aankomen, want wij waren zwanger geraakt dmv de mmm. Helaas is dit mis gegaan en dat heeft toch wel een hoop losgemaakt.

Maar... we twijfelen beide. Vooral vanwege praktische zaken. En omdat ik best wel bang ben dat je met 4 kids je huis amper nog uit komt. Dat zal per persoon verschillen natuurlijk, maar dat is de angst voor mijzelf. Ik ben eigenlijk juist nu weer lekker dingetjes aan het doen en dat wil ik niet kwijt (tijdelijk natuurlijk geen ramp).

We gebruiken geen voorbehoedsmiddelen, maar heb wel mijn eisprong in de gaten gehouden en zat er elke keer netjes ver vanaf tot nu toe... Vandaag hebben we seks gehad en ik had een positieve ovulatietest. Die had in totaal nog niet verwacht, want vorige maand was die er pas op dag 24 (nu 15). En heb nog nooit een eisprong voor dag 18 gehad :rolleyes:. Maar dit kwam nu sowieso al dichtbij natuurlijk en stiekem vond ik het wel spannend. En mijn man denk ik ook, want gisteren hebben we er nog uitgebreid over gesproken :roflmao:.

Ik hoop dat er meer zijn die gezellig willen kletsen over alle twijfels rondom een 4e of 5e!

2. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Ben ik de enige die twijfelt over een 4e:roflmao::roflmao:??

3. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Wij dachten na nummer drie ook dat het gezinnetje compleet was, maar nadat wr een hoop babyspulletjes verkocht hadden kwamen de twijfels.
    Zie mn banner ;)
    We voelen ons nu veel meer compleet als toen na de derde. En tot nu toe geen enkel moment spijt gehad. Heerlijk zo'n groot gezin❤

Deel Deze Pagina