over tijd?? .. ben ik hier wel aan toe?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daantje57, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Tja de titel zegt het al... ik ben vandaag 3 dagen over tijd. Dat ben ik dus nooit. 3 maanden na de geboorte van mijn zoon werd ik ondanks volledige bv weer ongesteld en sindsdien altijd een regelmatige 29 dagen cyclus. Maar nu dus niet.....

2 weken geleden was er op 'het moment' wat twijfel.. we dachten dat misschien iets mis was met het cd, maar mijn man dacht dat ie niet lek was..... jaja.... en nu ben ik dus 3 dagen over tijd.

hoewel een tweede kindje natuurlijk welkom zou zijn weet ik niet of ik er al aan toe ben. ik ben net weer begonnen met werken en ben nog zo druk met mijn nr 1. Het valt een beetje op mijn dak. Ik heb gisteren een kruidvattest gedaan, die was negatief.... nu weet ik dus helemaal niet meer wat ik moet denken. .. Maar ik heb nog geen druppel bloed gezien...

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Misschien is je cyclus gewoon wat langer geworden? Je zegt het druk te hebben met werken en je baby, wat spanning en drukte kan ook invloed hebben op je cyclus. En na een bevalling heeft je lichaam een jaar nodig om te herstellen dus dat kan ook.
    Misschien over 2 dagen weer een test doen en als deze negatief is kan je ervan uitgaan dat het niet raak is. Mocht je het niet vertrouwen kan je altijd een bloedtest aanvragen bij je huisarts.

3. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    mss stress omdat je er toch bang voor bent om wel zw2anger te zijn? anders even huisarts bellen of over een paar dagen nog ens testen, sterkte!

4. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Herkenbaar!
    Mijn cycli ook altijd regelmatig en nu al enkele dagen overtijd... Negatieve testen.
    Het zou misschien kunnen dat mijn eisprong later was. En precies rond die periode wel gevreeën... Niet bewust om zwanger te worden, omdat we officieel nog even een paar maanden wachten. Het zou dus wel een verassing zijn, als we zwanger zijn. :)
    Het kindje zou wel ontzettend welkom zijn! Wij zien het als een geschenk! Maar de timing is dan wat minder. Dus bij mij soms ook de zenuwen... "ben ik er aan toe?!"

Succes!

5. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Heb je al weer getest?:)

6. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    bedankt allemaal! vanmorgen ongesteld geworden :)

7. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

He balen zeg!!

8. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    niet zo erg hoor. We wilde eigenlijk ook nog een paar maandjes wachten voor we beginnen voor een tweede. hij/zij is natuurlijk altijd welkom, maar liever pas in januari ofzo :)

Deel Deze Pagina