Hoi allemaal, Ik zit erg te twijfelen dit omdat ik weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden symptomen ook altijd bij iets anders kan horen.. Mijn verhaal: Okt gestopt met de pil na aanraden van ha.. Cyclus van 26 dagen de eerste 3 maanden en de duur was 3 dagen (tijdens pil gebruik 5 dagen).. eind december 5 dagen over tijd dus cyclus 31 dagen.. En duurde maar 1,5 dag schrok hiervan en het zat me niet lekker dus 2x getest (clearblue digitaal) en uitslag Negatief.. eind januari was de volgende menstruatie weer gepland en kwam na 28 dagen en duurde wederom 1,5 dag alleen dit keer was me menstruatie totaal anders geen klontjes alleen roze en heel even helderrood bloed.. ik gebruik ook meestal 1,5-2 pakjes maandverband (pak 10 st.) en nou nog niet eens een heel pakje.. had natuurlijk nou het idee van het zal wel, zal wel door het ontpillen komen.. dus zocht er nou niks meer achter.. Echter net na mijn eisprong (zo'n 1 week later) begon ik pijn in me lies te krijgen.. volgens huisarts was het een oude blessure (nooit geen blessure aan me lies gehad, zelfs me ouders zeggen dat)..Ook sinds een week krijg ik steeds meer dingen die ik raar vind.. Dingen waar ik nog nooit last van heb gehad of niet in de tijd van mijn cyclus.. hier een lijstje ervan met wat eerst kwam en wat er steeds bijkomt; * 's ochtends misselijk (nog gelukkig niet echt hoeven te braken). * Duizelig. (Hetzelfde tijd als de misselijkheid gekomen, ook het idee dat het lichtje uit gaat bij mij). * hoofdpijn. * overdag redelijk moe. * rare gevoelige/pijnlijke borsten.. (8 jr. geleden borstverkleining) heb zelf het idee dat ze voor mijn gevoel zwaarder lijken.. bh's zitten niet lekker en wil ik heel snel uit.. * onrustig slapen en hele onrustige benen.. * wat meer toilet bezoekjes. * steekjes in me buik. Vooral onderin bij mijn schaamstreek. (Soms een kramp gevoel) * mijn reuk is volgens mij al wat veranderd.. boodschappentas wat ik net had gekocht stonk zo erg voor mijn idee terwijl me vriend totaal niks rook.. ook het vlees wat ik gister aan het bereiden was (doe ik altijd een moord voor om het te eten) rook niet lekker.. * af en toe echt geen hap door me keel krijgen terwijlik toch erge trek of honger heb.. eet ik dan wel dan wordt ik nog misselijker.. Ook nog steeds last van witte vloed.. begon net voor mijn menstruatie (wat ik wel vaker heb maar na mijn menstruatie houdt dat even op tot vlak voor mijn eisprong).. ook had ik verleden week ineens dat er een druppel vocht langs me been liep toen ik net opstond uit bed.. Dus ik twijfel nou om een test te doen (als ik zwanger zou zijn dan ben ik rond de 5 a 6 weken) of af te wachten tot mijn volgende menstruatie staat gepland zo rond de 21ste zou het moeten komen.. En welke test zouden jullie me dan aanraden?? Ik dan niet echt weer zoveel uitgeven voor zo'n test en als hij negatief is weer weggooien.. ik hoor namelijk wel verschillende berichten over de 2v5 kruidvat, de action testen en de huismerk van Etos.. Wie herkent dit een beetje en wat hebben/hadden jullie gedaan?? Liefs Chanel
Die van kruidvat zijn prima. Helemaal als je 5 tot 6 weken zou kunnen zijn. Dan zal elke test duidelijk moeten zijn
Okee ik denk dat ik dan maar even naar een kruidvat rij.. ik twijfelde ook welke test ik zou nemen omdat ik steeds reactie voorbij zag komen waar in het niet duidelijk was voor me om ze te proberen of niet.. dus dank je wel voor je bericht Liefs, Chanel
Ik denk dat testen toch echt de enige oplossing is om zeker te zijn van je zaak. Als je echt al 5-6 weken bent moet elke test positief zijn, zou dan voor action of kruidvat 2v5 gaan (is goedkoop en werkt prima!) Wil je graag zwanger worden?
Okee dan ga ik even richting die kant op.. gelukkig zitten beide winkels redelijk in de buurt van elkaar.. En nee wil niet heel graag zwanger worden.. ik moest van de de huisarts van de pil want die werkte ineens na zoveel jaar tegen mij.. 1 van de hormonen in de pil was de boosdoener.. dus ik moest mijn lichaam het zelf even laten regelen.. kinderwens is er wel bij beide maar we zijn er niet mee bezig om "nou" zwanger te raken omdat we kinderen wil.. het is natuurlijk van harte welkom hier en het zal eigenlijk niet rauw op ons dak komen , dit omdat we het toch eigenlijk onveilig doen "voor het zingen de kerk uit" dus ja kans zit er dan natuurlijk redelijk in dat het toch een keer gaat gebeuren.. ook volgens de huisarts heb ik een aardige hormoonhuishouding en ben ik redelijk goed vruchtbaar..
Nee nog niet, zat nog even te twijfelen maar door meerdere personen werden toch elke keer dezelfde gezegd.. dus ga me nou even klaar maken om even een testje te gaan halen.. ben ook erg benieuwd!!
Kruidvat is prima, heeft bij mij altijd het juiste aangegeven. Goedkoop is geen duurkoop in dit geval.
Ja ga zo echt even die van kruidvat halen! Was me net aan voorbereiden om weg te kunnen gaan, en voelde een oprisping opkomen.. dus ff gaan liggen en kreeg gewoon een kramp in me buik ervan.. ben zo zenuwachtig.. misschien was het een teken dat ik op moet schieten?! Hahaha.. dus nou met trillende handje richting de kruidvat.. 🙈
Gaat zo testen.. had net op tijd een test gehaald.. want toen ik net me wegliep kwam ik ineens een bekende tegen 😨 En tot over maat van ramp ook nog eens me schoonmoeder terwijl ik naar me scooter liep 😒 Doorvroeg natuurlijk wat ik was wezen doen.. en keek maar naar me tas omdat die open stond en ik me hand ervoor hield zodat je de testen niet zag.. een verhaal opgehangen en zo snel mogelijk gaan rijden naar huis toe.. thuis gekomen en ja hoor moet ik op dit moment niet plassen.. voordat ik wegging nog moeten plassen namelijk.. maarja zal niet lang duren of ik moet weer 🤔 Dus ben benieuwd?!
Test is negatief.. dus ik wacht tot ik mijn "volgende" menstruatie krijg om dan te kijken hoe of wat..