Had ik na 14 rondes eindelijk een positieve zwangerschapstest in mijn handen, ben ik vanmorgen toch weer ongesteld geworden. Ik was heel even blij, maar nu ben ik teleurgesteld, verdrietig en boos. Na zo lang proberen was ik eindelijk aan de beurt. Ik heb nu echt een baal dag. Is het mij nou niet gegund? De onderzoeken vh ziekenhuis hebben uitgewezen dat er niks mis is met ons, dat het gewoon moet kunnen. En nu het eindelijk een keer gelukt is, krijg ik alsnog een vroege miskraam. Om eerlijk te zijn, zodra ik weer naar het ziekenhuis mag gaan voor evt behandeling ben ik geneigd om dit niet te vertellen. Want dan wordt ik weer voor een jaar naar huis gestuurd....
Wat ontzettend vervelend! Wachten is niet leuk (weet er zelf ook alles van hoor). Weet je zeker dat je niet meer zwanger bent? Een bloeding hoeft niet alles te zeggen...
Ik snap je idee om niets te zeggen.. Maar ik zou mss zelf wel iets langer de tijd nemen om dan terug te gaan naar het ziekenhuis; ik vind een jaar ook lang om het nog zelf te proberen, maar het kán dus wel, en de mmm is ook echt niet alles Heel veel sterkte, het is sowieso *******. [virtuele knuffel]
Ook als er niets mis met jullie is, kan het rustig een jaar of zelfs langer duren voor je zwanger bent... het is nou eenmaal kansberekening. Ik snap dat je de neiging hebt om dan maar voor behandeling te gaan in het ziekenhuis, maar behandelingen hebben geen grotere slagingskans dan gewoon zelf proberen als alles werkt. Dat gezegd hebbende kan ik me voorstellen dat het wel zin heeft om te vragen om extra onderzoeken om te controleren of er inderdaad niets stuk is ergens. Misschien hebben ze iets gemist waarbij een behandeling wel helpt. Of misschien kunnen ze je extra geruststellen dat er inderdaad niks stuk is...
Hey meiden, Ik weet bijna zeker dat dit menstruatie is. Het is veel en helder rood bloed. Ik mag sowieso pas in juni terug naar het ziekenhuis. En begrijp wat je zegt pimpelmees, jij bent toch al dik twee jaar bezig. Het klopt wel wat je zegt. Het kan wel, en dat geeft me toch een kleine geruststelling. Met mijn collega's heb ik afgesproken dat ik pas na de zomer terug ga, juist omdat wij anders in de problemen komen met de vakanties. Dus het zal september, oktober worden. Mijn man zei ook al, we weten nu dat het wel kan. Hij is extra gemotiveerd. Had het zelfs erover om maar gewoon elke dag een nummertje te maken. Rond de eisprong vind ik dat wel een goed idee, maar voor de rest. Aan jullie allemaal een dikke knuffel terug.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een bloeding toen ik 6-7 weken zwanger was , het helder rood bloed en kramp in mijn buik . Ik bleef toen elke dag thuis en deed me rustig aan en bleef groten deels in bed liggen , bloeding was toen gestopt na een paar dagen en de zwangerschap was toen alsnog goed gegaan ( zoon is nu inmiddels bijna 10) Heel veel sterkte
Als ik uitga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie dan was ik 4 weken zwanger... Gezien de krampen en de hoeveelheid bloed, met stolsels, ga ik ervan uit dat het mis is gegaan.
Misschien beter even langs de dokter , dan kan je zeker weten of nog een test doen en kijken of het nog positief is
Zojuist mijn laatste test gebruikt... omo wit... Het is dan nu ook echt officieel, ik ben niet meer zwanger.
nee joh je gaat toch niet voor je collegas afspraken verzetten?! wat denk je dat er gaat gebeuren? als je terug op afspraak gaat moet je wrs eerst nog een hsg. ben je 1dagje van uitgeschakeld. en dan vervolgafspraken voor iui.. wanneer je gaat beginnen wat je gaat spuiten etc. die afspraak in juni zou ik dus maar mooi laten staan. zelfde geld ben je vlg maand zwanger en krijg je hg of bi en zit je ook in de zomer thuis en moeten ze t maar uitzoeken..
Ik moet in juni bellen voor een afspraak. Dan zou ik die maand wel al terecht kunnen voor een hsg. Er staat dus nog niks ingepland omdat ik een zeer goede kans heb op een zwangerschap.