Zwanger van de 3de :D

Discussion in 'Jonge moeders' started by Babymomma, Dec 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babymomma

Babymomma Lid

Mar 30, 2008
    22
    0
    0
    Haai

ik ben al een tijd lid van het forum en ben ook pas geleden bevallen van een tweeling een meisje en een jongen.
    Nu afgelopen week zijn wij erachter gekomen dat wij weer zwanger zijn en zijn wij nu alweer 15 weken en 2dagen zwanger van de 3de
    Het was een moeilijke keuse omdat we de baby toch wel en niet wilde houden omdat onze tweeling pas 5 maandjes oud is.
    Nu het hartje gehoord te hebben en de echo gezien te hebben zijn wij er toch blij mee en gaan we ervoor :D
    Ben 17 juni uitgerekend ruim een maand vordat Jendaya en Janilio 1 jaar worden,heb 29jan mijn 20 weken echo SPANNNNENDDD kan niet wachten.

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,715
    3,151
    113
    Female
    Gefeliciteerd!

Gaat allemaal wel goed komen als jullie er maar 100% achter staan!

Groetjes!

3. 4days

4days Niet meer actief

Wauw, kan me goed voorstellen dat jullie geschrokken zijn zeg! De tweeling was ook nog te vroeg geboren als ik het me goed herinner he? Volgens mij was je toen nog na mij uitgerekend. En dan alweer binnen een paar maanden zwanger dat is niet niks nee... Maar samen redden jullie het vast wel! :) En zo zijn ze wel ongeveer van dezelfde leeftijd, kunnen ze samen lekker spelen! ;)

Groetjes, Cossy

4. Bianca18

Bianca18 Actief lid

Sep 20, 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    gefeliciteerd! :D

5. randi

randi Niet meer actief

stel je voor weer een twin :) dan zit je wel effe met je handen in je haar, het zal een drukku en vermoeiende periode worden maar ook een spannende en leuke :) proficiat!

6. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Zo das snel! :)

Gefeliciteerd!
    Gaat vast goed komen.

7. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

Mar 13, 2008
    528
    0
    16
    Gefeliciteerd! Lekker hoor, op je 20ste al 3 kids (vind dat echt geweldig : ))!

8. inbetween

inbetween Niet meer actief

Gefeliciteerd, maar als ik eerlijk ben vind ik het wel echt vreemd dat je nu alweer zwanger bent. Ik bedoel, je zegt dat jullie niet zeker wisten of je het wilde houden of niet, maar je kunt een zwangerschap toch ook voorkomen?!

9. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

Mar 13, 2008
    528
    0
    16
    Je kunt zoveel dingen voorkomen, maar zulke zaken heb je als mens niet in je eigen handen.

10. 4days

4days Niet meer actief

Maar we weten allemaal: een ezel stoot zich in 't gemeen, geen.... :)

11. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    1,535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Van mijn 8 zwangerschappen waren er 'slechts' 3 gepland..! :) ;) Soms kun je 'voorkomen' wat je wil, en toch lukt het niet..

Babymomma, proficiat! Hier is de vierde op komst..! ;)

12. verena87

verena87 Bekend lid

Dec 9, 2006
    605
    0
    0
    knap hoor, en gefeliciteerd!

13. 4days

4days Niet meer actief

Haha jah die van mij was ook ongepland hoor ;) ik weet er alles van.

14. inbetween

inbetween Niet meer actief

Ow nee? Wat is er gebeurd met de pil, een spiraaltje, een condoom of gewoon helemaal geen sex hebben! (Wie heeft er trouwens een maand nadat je bent bevallen van een tweeling al zin in sex? :( ) Ok, dat laatste wat ik zeg over zin hebben is natuurlijk persoonlijk en ik weet heus wel dat de natuur soms zo sterk is en door alles heen gaat, maar dat je helemaal niks in de hand hebt is absoluut niet waar!

15. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38

**off topic**
    Hoi DaYa,

Ik wil je helemaal niet aanvallen hoor, maar ik ben gewoon nieuwschierig ;) 8 zwangerschappen, dat is nogal wat! Ik begrijp dat sommige dingen nu eenmaal gebeuren, ookal plan je het niet, maar gebruiken jullie wel voorbehoedsmiddelen? Want met de pil en condoom tegelijk kan er maar weinig misgaan toch?

Oh ja.. gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap :D
    **on topic**

16. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Oh ja, Babymomma.. Gefeliciteerd!

17. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    1,535
    0
    0
    Laag Soeren
    Haha kan me de nieuwsgierigheid wel voorstellen hoor..! ;) Op een rijtje:

Ik ben drie jaren sexueel actief aan de pil geweest zonder dat ik zwanger ben geraakt, laat ik dat vooropstellen. Dit was voordat ik mijn oudste kreeg. Waarschijnlijk heb ik door mijn zwangerschap(pen) een bepaalde immuniteit opgebouwd tegen hormonen? Ik zou het anders ook niet weten..

Eerste zwangerschap was gepland (Dariënne)
    Tweede zwangerschap (MK op 7wk) had ik 1 pil vergeten
    Derde zwangerschap was gepland (Yashyra)
    Vierde zwangerschap was gepland (Naeyyssa)
    Vijfde zwangerschap door de Mirena heen (MK op 6,5wk)
    Zesde zwangerschap door de Mirena heen (MK op 6,5wk)
    Zevende zwangerschap na het ongemerkt verliezen van de Mirena bij de MK 6e zwangerschap, MK op bijna 7wk
    (De vijfde, zesde en zevende zwangerschap waren trouwens in drie opeenvolgende cycli.........)
    En deze achtste zwangerschap is door de pil EN het condoom heen gegaan, terwijl we in de week VOOR en de eerste drie dagen NA de eisprong ook nog eens gewoon geen s*x hebben gehad........

Weet je, heel veel mensen hebben moeite zwanger te raken en ik heb vreselijk met ze te doen.. Een vriendin van mij (23 jaar) is na 3,5 jaar proberen uitbehandeld, zij zal nooit een kindje hebben dat biologisch van zichzelf is.. Ronduit vreselijk, een onvervulde kinderwens lijkt me verstikkend en ik weet niet wat ik zou moeten als mij zoiets zou overkomen. MAAR! Iedereen zegt om die reden altijd tegen mij dat ik maar in mijn handjes moet knijpen dat ik zo makkelijk zwanger raak.. Maar is het niet (bijna) net zo straf als je problemen hebt met NIET zwanger raken? Want hoe vaak in je leven wil je nou bewust zwanger raken? Ik hoef geen 20 kinderen hoor! Net zoals dat 20 rondes bezig zijn en niet zwanger raken een ramp is.. Alles waar TE voor staat is niet goed en wij zijn schijnbaar TE vruchtbaar.. Dat is ook eerder een vloek dan een zegen.. Als ik die vruchtbaarheid nou weg kon geven aan iemand die het goed kon gebruiken.. Of twee........ Dan zou iedereen gelukkig zijn.. Voor ons is het in ieder geval finito na deze; de schaar gaat erin bij manlief! Vier is genoeg, AMEN haha!

Liefs
    Esther

18. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Haha, kan ik me voorstellen ;) maar zelfs als de schaar erin gaat is het nog mogelijk om zwanger te worden (hele kleine kans, maar ja... als je het over kleine kansen hebt..) Maar even serieus, meid wat ben jij vruchtbaar! En ik begrijp dat het eerder een vloek dan een zegen is, vooral omdat anderen je alleen maar gelukkig prijzen. Maar ik kan maar 1 ding zeggen, geniet van wat je gegeven is. Je 3 prachtige kinderen (bijna 4) en daar mag je trots op zijn, want ookal word je makkelijk zwanger, je hebt ze toch maar wel even gedragen en op deze wereld gezet!
    Geniet van je zwangerschap en succes straks met het niet zwanger raken ;)

19. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    1,535
    0
    0
    Laag Soeren
    Ik weet het, wij liepen ook al te grappen van "Zul je net zien dat bij ons de boel weer aan elkaar groeit en dat dan *BAM* een vijfde op komst is!" :) Zonder gekheid, ik hoop echt dat deze rigoreuze beslissing voor ons voldoende is.. Klaar is klaar! Vier kids op vijf jaar, pfffff het is mooi geweest. Als wij het voor het zeggen hadden gehad, hadden we nog een jaar of twee gewacht en hadden we dan nog 2 kindjes gekregen met weinig leeftijdsverschil, maar nu deze vier zo dicht op elkaar zitten is het gewoon finito. ;) Ik wou echt dat ik mijn vruchtbaarheid kon geven aan iemand die er wat aan had.. Of aan twee, want het zou genoeg zijn voor twee personen haha.. Maar al die mensen die zeggen dat ik maar van geluk moet spreken, dan denk ik echt "alles waar TE voor staat is gewoon niet goed".. Mijn kids zijn absoluut mijn grootste rijkdom, ik zou geen van vieren willen missen (nee, ook mijn zoontje-op-komst niet!) en ze zijn mijn lust en mijn leven! Ik geniet volop van ze, en probeer net zo hard van mijn zwangerschap te genieten, al is dat niet altijd even makkelijk. Maar toch: klaar is klaar haha! :)

Liefs

Share This Page