Twijfels

Discussion in 'Jonge moeders' started by shirley125, Dec 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. verena87

verena87 Bekend lid

Dec 9, 2006
    605
    0
    0
    Lennylen, WIj leefden onregelmatig, en ik hoefde me nergens over te verantwoorden deed wat ik wilde wanneer ik wilde en hoe ik wilde..
    Verwaarlozen? nee dat deedik mezelf absoluut niet...

Maari k heb nu een geregeld leven. Mijn leven draaid voor zover het kan op regelmaat, we staan op en vaste tijd op mits mijn dochter zich eerder meld,
    We eten op 3 vaste tijden,
    ik poets zelfs op vaste tijden :)

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

oow maar meid dat is toch niet onverantwoordleijk leven..tenminste dat vind ik niet.

het is alleen maar plezier maken voor 3 jaar geleden deed ik dat ook ging wel 5 dagen per week uit..sliep dan niet ging gelijk door naar werk en smiddags sliepen we op het strand uit en zo ging het maar door.. ik kookte mischien 3 keer per maand de rest aten we buiten de deur. dat is alleen maar plezier en ik heb er totaal geen spijt van dat ik ooit zo geleefd heb. ik deed ook wat ik wilde wanner ik wilde en hoe ik wilde luisterde helemaal naar niemand. maar dat was wel een van de allerleukste tijden van mijn leven. en dat hoort er gewoon bij op die leeftijden vind ik je moet eens in je leven lekker onbezorgd los kunnen gaan dat maakt het allemaal alleen maar mooier. niks onverantwoordelijk joh het is even een fase waarin je plezier maakt. en ik hoop dat mijn kind dat ook mag meemaken..als het maar niet met drugs enz te maken heeft

3. verena87

verena87 Bekend lid

Dec 9, 2006
    605
    0
    0
    Ik ben nooit veel op stap gegaan, Nooit gekke dingen gedaan hoor.. Had en heb ik de behoefte niet aan, Ik wilde altijdhuisje boompje beestje kindje. als is dat scheepie, plantje beestjes en kindje geworden :)

4. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Als ik je stukje zo lees denk ik juist dat je een hele verantwoordelijke moeder zult zijn. Je denkt na over hoe het straks zal zijn, dat is goed!

Als jij straks gaat bevallen word er niet alleen een kindje maar ook een moeder geboren. Daar hoort een super moederinstinct bij en een onbeschrijfelijke liefde voor je kindje. Dat moet je niet onderschatten hoor!

En waarom zou je nooit meer kunnen stappen? Ik heb er persoonlijk geen behoefte aan, maar vriendinnen van me gaan eens per maand/twee maanden echt nog wel eens flink uit hun dak ;) Misschien kun je afspraken maken met je moeder of een oppas?
    En verder... ik lees van veel moeders dat ze het ongelofelijk zwaar vinden, maar zo hoeft het niet te gaan hoor. Tuurlijk, ik vind het soms best zwaar, maar over het algemeen vind ik het heel erg meevallen en geniet ik van (bijna) ieder moment!

Probeer je maar niet te veel zorgen te maken, het komt echt goed. Twijfels horen erbij, ik denk dat iedere aanstaande moeder die heeft, jong of oud!

5. 4days

4days Niet meer actief

Geloof me, ik heb ECHT onverantwoordelijk geleefd... :)

Share This Page