Alle symptomen, maar ook bruinverlies, twijfel en hoop!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hormoonmeisje, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hormoonmeisje

8 okt 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi meiden,

Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik altijd bruinverlies voorafgaand aan mijn menstruatie. Ik heb al een keer eerder gehad dat ik echt dacht dat ik zwanger was, maar toen toch bruinverlies kreeg. Heel veel mensen vertelden mij dat dat helemaal niet hoefde te betekenen dat ik nu niet zwanger zou zijn. Echter ik dacht dan, tuurlijk, ik ken mijn eigen lichaam en weet dat mijn ongi eraan komt. En dat kwam na 2 dagen ook.
    Mijn cyclus is meestal rond de 33 dagen (soms een dag eerder of later). Van een cyclus van 33 dagen uitgaande had ik zaterdag ongi moeten worden. Ik zit nu op dag 37 en heb ontzettend veel symptomen. Vlagen misselijkheid, opgeblazen gevoel in mijn buik, ongi krampjes en steken, ontzettend moe, sterk ruikende urine.... Maar ik heb sinds zondag ook last van bruiinverlies. Het lijkt nu wel minder te worden. Normaal werd het alleen maar meer tot het rood was. Zal het misschien dan nu toch gelukt zijn? Ik durf het bijna niet te hopen.

Morgenochtend doen we een testje.

Ik hoop het zo. Ik wens in ieder geval iedereen hier succes en heel veel geluk!

Liefs,
    Hormoonmeisje

2. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    Heel veel succes met testen, hoop dat ie positief is!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    en al getest meid?

4. Hormoonmeisje

8 okt 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Vanmorgen meteen een test van etos gedaan en deze was negatief. Een paar uur later nog een predictor gedaan en deze is ook negatief. Ik heb nog steeds last van bruinverlies en ben inmiddels 5 dagen overtijd!

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    uhm spannend zeg!je kan niet meer dna afwachten.
    ik duim echt voor je!

6. Hormoonmeisje

8 okt 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Bedankt Snippie!

Ik zie dat vandaag jouw NOD is. Hopelijk komt er niets!

Deel Deze Pagina