Hartslag zo snel help!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by pooh7605, Aug 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pooh7605

pooh7605 Actief lid

Apr 20, 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Vroeg me af of er meerdere zijn die last hebben van een snellere polsook al zit je op de bank.
    Had het vorige week ook en toen zijn mijn waardes na gekeken zoals ijzer enz en die waren goed. Mijn bloeddruk is niet opgemeten. Nu zit ik vandaag gewoon op de bank en heb een pols van 110 per min. voel het gewoon overal pulseren pfffff wordt er niet goed van.
    Iemand tips?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb er gelukkig geen last van. Ben je er niet teveel op gefocust (te snel ademen enzo) want daar kun je het ook van krijgen.

3. pooh7605

pooh7605 Actief lid

Apr 20, 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Ben net naar de dokter geweest want ik werd er echt niet goed van, misselijk en zweterig. Mijn bezinking was dus hoger als normaal en had een lagere bloeddruk als normaa 102/55 normaal heb ik 120 / 75.

Dus was niet raar dat ik me naar voelde moet rusten hihi. Ja ben geheel in de ziektewet en doe niets anders als op de bank liggen maar we moeten maarafwachten.

Nu vraagik me dus af wat voor infectie of bacterie ik heb hopelijk niets dat schadelijk is voor mijn kindje.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb ik ook wel gehad, gaat vanzelf weer weg, tis alleen vervelend.
    Komt dat alles naar je baby gaat.

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    He, vervelend zeg. Doe maar lekker rustig aan. En langzaam opstaan he!!

6. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik heb er ook heel veel last van, dan voel ik ineens in mijn hele lijf mijn hartslag en snel dat die dan gaat.
    Gewoon ff rustig aan doen en ff gaan liggen.

7. pooh7605

pooh7605 Actief lid

Apr 20, 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Bedankt meiden. Zit niets anders op dan rustig aan doen. Tis best raar dat dat ineens op komt zetten maar goed.

8. sammie01

sammie01 Actief lid

Apr 3, 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ik heb het van af het begin al gehad dat mijn hartslag sneller was. in het begin was ik er zo mee bezig dat het alleen maar erger werd en dat ik mijn ademhaling daar door niet meer onder controle kon krijgen.. ik ben toen bij de huisarts geweest.. en die zei dat zo wie zo in het begin van de zwnagerschap je hart iets sneller gaat kloppen.
    bij mij hebben ze toen ook even bloed geprikt voor mijn schildklier. die kan anders gaan werken in het begin van je zwangerschap en dan gaat je hart ook sneller kloppen. aan het einde van het verhaal lag het gewoon aan me zelf omdat ik er te veel op lette.
    ik merk het nu nog soms bij een beetje inspanning klopt hij als een gek en dan moet ik gewoon ff ontspannen en vooral niet op letten want dan ga ik weer hyperventileren....

9. natascha25

natascha25 Bekend lid

Nov 1, 2005
    732
    0
    0
    bij mij ook hoor. vanuit het niets loeg mijn hart ineens rond de 100 pm terwijl ie normaal 60 is. Ik heb t toch even nagevraagd bij de VK en ze zei dat dat erbij hoort. Het is vervelend maar niets aan te doen. Het is net of je een adreline stoot krijgt hihi. Best hevy.

En de ademhaling kan zijn omdat je een beetje in paniek raakt ga je misschien hyperen.

Zou gewoon even rustig gaan zitten en als je ademhaling gek doet even een zakje voor je mond en blijven ademen door je neus

succes

10. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    bij mij gaat me harslag super snel en ook me ademing is echt heeel snel

11. pooh7605

pooh7605 Actief lid

Apr 20, 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    IK heb geen snelle ademhaling vind het gewoon een akelig gevoel om mijn hartslag overal te voelen en dan vooral in mijn hoofd.
    Het enigste wat ik kan doen is effe ontspannen en soms gaat het vrij snel over en soms niet.
    Mijn dokter zei ook dat als je reeds vocht vasthoudt ook een snellere pols kan krijgen. Nou ja weet waarvoor ik het doe, wilde gewoon uitsluiten dat het niets met mijn hart te maken had.

12. natascha25

natascha25 Bekend lid

Nov 1, 2005
    732
    0
    0
    don't worry ;)

13. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0