Hallo dames, Ik ben nu net 16 weken zwanger en moet zooo vaak plassen heb dit al enkele weken. Soms moet ik s' nachts wel 3-4 keer nr de toilet! Ook door de dag kan ik momenten hebben dan ik gewoon om het half uur moet! Hadden jullie dat ook zo vroeg? Heb bang dat er wat mis is, een blaasontsteking of zwangerschapssuiker (had mijn mama ook) ... Groetjes x Sylvie
hoi hoi Ook ik heb hier last van. Denk af en toe wel eens dat ik beter op de wc kan blijven wonen. Maar tegen mij zeiden ze dat dat er gewoon bij hoort. Dus dat hoop ik dan ook maar. Groetjes kim
Hé Sylvie. Grappig, jij bent ook op 22 jan. uitgerekend! Ik blijf ook maar naar t toilet lopen hoor meid. En idd s'nachts, normaal nooit last van, maar nu kan ik er echt een paar keer uit. Zolang je urine niet troebel is maar mooi helder heb je zeker geen blaasontsteking hoor. Succes!
Heeeee silvie, Is heel normaal ik ging zelf in het begin in de nacht zo 8 tot 10 keer plassen in de nacht. Nu heb ik het weer en zodra ik ga liggen moet ik plassen, niet echt fijn maar het is nog even. Suc 6 ermee !
join the club meisje ik moet echt ook zo vaak, meestal neemt dat weer af in de 3de á 4de maand dan krijgt de blaas weer meer ruimte dan de laatste 3 maanden begint het weer omdat het kind dan echt groot word en weer op je blaas begint te drukken, niet echt leuk maar het hoort erbij.. Liefs Janna
Bedankt voor jullie reactie's meiden! Kan ik weer gerust zijn. Moet woensdag toch naar de huisarts voor een aantal bloedtesten dus dan al die dat ook wel controleren. Wel fijn dat we samen zijn uitgeteld Lizzy!! Weet jij al wat het word? groetjes
Ik moet er 's nachts minimaal twee keer uit. Heb nu een emmertje op de kamer staan, want mijn wc is beneden en aan de andere kant van het huis. Ik heb al een keer gehad dat ik naar de wc ging, mijn schoenen aandeed, de container binnen haalde, en alweer moest!
vreselijk! ik word er niet goed van! als ik nou meteen weer in slaap zou vallen, maar nee hoor ik blijf draaien! vannacht zal ik aan jullie denken, hihi. zo van: wie zal er nu ook zitten balen op de plee?
Ik heb vannacht redelijk kunnen slapen, "maar" twee keer op geweest benieuwd voor vannacht Deze namiddag wel weer een aanval gehad dat ik om het kwartier moest , vreselijk als je twee verdiepen hoger moet telkens ! Grtz
Hihi, ik had een po of emmer gepakt! Als je niet op je werk zit tenminste he. Ik realiseerde me vanacht, toen ik er voor de 4de keer uitmoest, wat een zegen het eigenlijk is dat mijn badkamer naast mijn slaapkamer is! Ennehhh, nee, ik weet nog niet wat het wordt. Jij wel?? Ik heb 21 aug. een echo, wie weet!
Hoi hoi, Je kan ook voor de zekerheid een plasje meebrengen naar de huisarts. Dan weet je het 100% zeker. Ik moest in die tijd ook heel veel plassen maar omdat ik normaal al veel blaasonstekingen heb voelde ik nu niet dat ik het weer had. Met een kuurtje ben je er dan zo weer vanaf Groetjes Suus
ik moet ook 2 of 3 keer per nacht! nog steeds! hoopte dat dat tegen deze tijd minder zou worden. maar ik heb nu ook maar een emmer gepakt, want ons overloop licht doet het niet i.v.m. een verbouwing, en mijn mannetje is er op dit moment niet. en heb geen zin om steeds naar beneden te moeten.
Lizzy: nee ik weet ook nog niet wat het word en moet nog wachten tot 12 september voor een echo dus zal nog heel wat geduld moete hebben ik wilde graag een 3d echo laten doen maar hier in belgie is dat niet zo makkelijk vindbaar en betaalbaar. Suusje: ja was ook al van plan om een plasje mee te nemen moet toch om mijn suiker te controleren dus.. (mijn mama had zwangerschapssuiker dus word bij mij beter in het oog gehouden omdat het blijkbaar toch erfelijk kan zijn) Grtz
heb ik ook ga ik voor ik in bad ga naar toilet en moet ik er soms eerder uit omdat ik alweer moet, urine is goed ligd er ook aan hoe de kleine ligt of dat hij op de blaas ligt te drukken,
Plasje laten controleren en zat dus wel suiker in. Moet nu goed opgevolgd worden maar tot nu toe moet ik nog niet echt op mijn eten letten. Op 24 weken volgt verder onderzoek. Ons kleintje lag wel heel laag en drukte dus fel op mijn blaas volgens de huisarts dus vandaar het vaak plassen! Groetjes x
hey! mijn vriendin is 7 weken zwanger en die heeft al dat ze 3x per nacht naar de wc moet dus die is helemaal vroeg!
ik moet er snachts ook een keer of 4 uit om te plassen ....heb een emmertje naast mijn bed geparkeerd ..maarja je bent toch wakker bijna ieder uur pfff hopelijk gaat dit snel over