Hebben jullie dat ook? alsik al die buiken zie bij de buikenparade enz zijn ze allemaal zo mooi rond! als ik kleren aan heb ook hor maar naakt niet ... wanneer word hij strak? Miss zijn het mijn hormonen maar zit er best mee!
Ik kreeg pas echt een buik wat mooi rond was met 20 weken ofzo. Nog even geduld. Je bent pas 14 weken, je baarmoeder komt pas net boven je schaambot uit.
Ik ben nu bijna 21 weken en nog steeds niet een mooi rond buikje hoor. Sterker nog, ik lijk gewoon dikker dan anders. Alleen de onderkant is nu nog mooi rond. Je kunt bij mij ook precies zien waar mijn baarmoeder ligt. Vorige keer zag je bij mij pas heel laat echt een ronde buik ipv 2 buikjes, zo rond de 28 weken ofzo.
Ja ik vind de buiken van anderen ook altijd mooier dan die van mezelf. Het begint nu met 27 weken wel ergens op te lijken gelukkig.
Hier nog ook niet zo'n mooie strakke hoor! Inderdaad met kleren aan lijkt het nog ergens op, maar zonder kleren en dan boven mijn baarmoeder zitten gewoon mijn vertrouwde vetrolletjes nog. Bovendien is mijn buik ook helemaal niet groot maar dát vind ik niet zo erg...
Wat heerlijk om te horen dat ikniet de enige ben!! Dan zal ik nog geduldig zijn! Ik kreeg gewoon mn vraagtekens toen ik al die buiken op al die fotos zag van rond de 14 weken! Blij dat ik niet de enige ben en dat het dus eigenlijk best wel normaal is!!
Ik kreeg een groeispurt rond 15 weken en nu met 18 weken weer! Maar ja, je eigen buik zie je ook alleen maar van veraf en al die andere buiken van andere vrouwen zie je beter...
Hier ook zo'n "achterblijf-buik" Mn buik begint nu wat rond te worden maar tot voor kort was ie "in 2-en verdeeld.." op de lijn van mn navel liep de grens.. en juist t deel erboven stak verder vooruit dan t onderste.. terwijl t daar allemaal gebeurd.. Eerst zag t er uit als mn oude buik.. van toen ik nog 125 kilo woog.. bah!! Nu ziet t er meer zwanger uit en vinden de cliënten dat ik "toch al flink ben hoor".. Tja denk ik dan.. er zat van mezelf al heel wat he... LOL Dat zeg ik maar niet tegen de dames.. hahahah Feit is wel dat mn werkjasjes eigenlijk niet meer lekker zitten als ik ze dicht knoop.. en 2 weken geleden was dat nog geen probleem..
Haha, ik vind mijn buik ook pas een paar weken echt mooier worden. Met 14 weken had ik nog bijna niets! Ik draag heel duidelijk naar voren en in het begin leek het dus gewoon alsof ik meer vet had aan de voorkant (wat er dus raar uitzag). Nu heb ik echt een rond bolletje aan de voorkant en vind ik mezelf heel mooi zwanger. Helemaal niet dik, maar opeens sinds een paar weken echt zo'n zwangere vrouw (holle rug, bolle buik) en gelukkig nog fijn m'n taille behouden en weinig vocht/vet in andere lichaamsdelen *knijpt handjes dicht* Echt, je kunt nog alle kanten op!
ik wilde hier net een topic over openen todat ik zag dat er al eén bestond. ik heb hier precies hetzelfde ben nu 17 weken maar bij mij zie je er echt nog bijna niks van ! heb een paar meiden om me heen die net zover zijn, scheelt een weekje. maar die hebben echt al zo'n mooi rond buikje. bij mij lijkt het alsof ik gewoon teveel heb gegeten zo'n opgeblazen buik maar zou de grote van je buik, nou ook iets zeggen over de groei van je kindje ?
nee de grote van je buik zegt niets! het heeft ook te maken met je buikspieren, aanmaak van je "reserve vet"en je hormonen! De 1 groeit zo en de ander duurt echt lang!heb een normaal postuur van maatje 38 vroek en maatje s/m qwa shirtjes. Ik kon dus al met 8 weken mn broeken niet meer aan en nu blijf ik al 2 weken stilstaan! Maar gelukkig zijn er dus meer!
Hier net zo hoor! Met kleding aan lijkt t heel wat, zeker als ik een strakke buikband aantrek Maar bloot was het lang gewoon een 'dikke' buik. Nu mijn baarmoeder steeds hoger komt begint t steeds meer ergens op te lijken, maar in bepaalde kleding ziet niemand nog dat ik zwanger ben, denken ze waarschijnlijk gewoon dat ik een dikke buik heb Maar, dit is mijn 2e en bij mijn 1e was het net zo en uiteindelijk kwam het toen ook goed. Dus nog een aantal weken geduld en dan kan ik eindelijk pronken Dus, nog een week of 10 geduld en dan wordt t echt wel wat hoor!!!
Oef gelukkig,.... ik dacht dat ik de enige was!!! heb vanmorgen nog zitten brullen voor de spiegel! die hele buik heeft niks met de zwangerschap te maken heb ik me zelf verteld! ik ben gewoon dik ik hoop dat ik snel een mooie dikke ronde buik krijg!! liefs
Ja en dan zou je wensen dat je je buik af en toe af kunt zetten.. Heb nu een aardige buik en vooral 's avonds staat hij zo strak dat het af en toe gewoon ongemakkelijk is Dus het komt goed, die buik komt echt wel! En zo niet dan in ieder geval een mooi kindje!
Bij mij (en ook bij veel van mijn vriendinnen) ging je echt pas na 20 weken een beetje zien dat ik zwanger ben. Voor doe tijd leken het meer een paar verdwaalde kerstkilo's. (hiih misschien was dat ook wel zo)
Ik had met 14 weken nog geen buik was misschien net een kilo of misschien 2 aangekomen. Bij denk 6 maanden begon het pas een beetje te komen. De laatse 1,5 maand had ik pas zo'n mooie ronde buik.
die van mi is ok met kleren al een mooie bol. en zie je het echt wel. maar meot ook opletten wat ik draag want bij een ander schirt of broek kan het weer een vetje lijken. en helemaal zonder kleren idd. dan is het net of ik een schortje heb door een bevalling van een tweeling. zo uitgelubberd zeg maar. nu si dit ook de tweede dus komt daar dan vast van maar goed is idd wel flink balen dan hoor. het ene monent staat ie mooi strak en ander momnet ben ik gewon heel dik hihi. na jah komt nog wel. bij mijn eerste had ik met 6 mnd oo keen mega ronde buik.