hallo, heb nu al 2 keer achter elkaar een streepje op deze test binnen de tijd maar kan niet echt zeggen of het een roze lijntje is. is dit dan toch geen geldig streepje? iemand advies? groetjes Nickie
Alleen na een dag ofzo een wit lijntje, maar nooit een rose en al helemaal niet binnen de tijd, dus denk dat je zwanger bent
erg bedankt voor jullie antwoorden! kan er geen foto van maken, heb ik al wel geprobeerd. je ziet echt wel een streepje denk ook dat ik vaag wat roze zie. als ik het stripje eruit haal en andersom tegen het licht in houd (we blijven proberen) zie je duidelijk de controle streep maar toch ook wel het teststreepje. erg vaag. denk dinsdag weer testen. liefs nickie
ze geven bij mij wel witte lijntjes na de afleesbare tijd. Ze zijn heel moeilijk te zien, maar als ik ze tegen het licht aanhou zie je wel duidelijk de teststreep. Succes dinsdag met testen, want als het positief is moet het lijntje dinsdag wel beter te zien zijn.
hallo allemaal, kon me toch niet echt bedwingen en heb vanmorgen nog een test gedaan. hij is nog niet veel donkerder maar zie toch meer en meer een rozige streep. als ik morgen nog niet mijn regels heb dan waarschijnlijk woensdag weer een test. hou jullie op de hoogte! groetjes nickie
ik heb met deze testen nooit een vals posi test gehad alleen maar posi bij mijn beide zwangerschappen
ik heb vandaag ook getest 1 dag voor nod met kruidvat test! en zie hier het resultaat en dat met middag urine check album!