twijfels

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door makey, 4 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik ben nu ruim 13weken maar twijfels steken steeds de kop op ik word te rgek van ,dat komt denk ik ook omdat er nieks te zien is.
    ben nog steeds bang dat t niet goed gaat en dat er bij de volgende echoslecht nieuws is
    ik wordt er zo gek van.

moest even mn verhaal kwijt

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Heb ik precies hetzelfde hoor. Ik ben met 8 weken naar VK geweest en echo gehad. Alles was goed. Maar nu ben ik bang dat het ondertussen niet meer goed zal zijn en inderdaad bij het volgende bezoek het hartje ofzo niet te horen is. Ik denk dat deze onzekerheden blijven. En hoe moeilijk het soms ook is.....probeer van het positieve uit te gaan! Het gaat nog altijd vaker goed dan fout.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb ik ook hoor! Ik ben bang dat ze vandaag t hartje niet kunnen vinden op 1 of andere manier. Maar ja, idd t gaat eerder goed als fout. Zo moeten we maar denken, hoe moeilijk dit soms ook is!

4. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Die twijfels blijf je toch houden.
    Zelfs ik heb die nu nog; is het kindje wel gezond, gaat de bevalling wel goed enz.
    Probeer positief te denken en geniet gewoon van je zwangerschap.
    En ben blij dat je niet de hele dag beroerd bent want das ook niet alles ;) .

Silly

5. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    heb ik ook gehad. Ik deed mee aan MvM en dacht echt bij mijzlef dalijk komt ze en blijkt ik helemaal niet zwanger te zijn, want ik voelde me prima en fit. De avond ervoor voor de zekerheid toch nog maar een test gedaan en ja hoor dikke vette streep. En daarna de echo ... weer precies hetzelfde ... en dan heb ik het gezien en liep nog met twijfels de deur uit. Want het leek wel of je naar een film zat te kijken in plaats van je eigen kindje. Hahaha en nu heb je weer het idee als alles maar goed blijft gaan enz. enz. en terwijl wij ons gek maken groeit het kindje vrolijk en gezond verder hihihi!!!! Heerlijk toch

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    haha, en weet je wat het leuke daarvan is........?
    na de geboorte gaan die twijfels gewoon door!!!

7. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    ja hir pcies t zelfde hoor, ik had een echo met 10 wk gehad en alles zag er goed uit, ik moest gister komen om t hartje te luisteren en vanaf afgelopen vrijdag heb ik zitten denken ' wat als.. als maar goed is.. etc ' en ben dus gister gegaan en t hartje klonk goed dus voor niks mezelf druk gemaakt :oops:

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    je blijft onzeker, dat is nu eenmaal zo. en onze hormonen helpen nu ook niet echt daarbij.
    volgens mijn vk was dat ook volkomen normaal, maar als je 13 weken bent dan ben je de kritieke fase voorbij. maar zoals ze ook zei, je blijft toch bezorgd, en na de bevalling ook (werd ook al gezegd ;) )

Deel Deze Pagina