ik ging net naar de wc en met t afvegen was mn wc-papiertje een beetje roze. ik had vandaag wel wat steekjes in me buik soms, maar ik heb pms dus ben wel wat gewend, maar dat roze heb ik dus echt nog NOOIT gehad een innesteling lijkt me sterk toch? vorige week dinsdagochtend een positieve ovutest gehad en ook wel die dag meteen geklust en s'avonds weer een test gedaan en was niet meer positief, dus ik dacht misschien niet helemaal op tijd geweest. en dan nog, een innesteling is dan toch te vroeg? maar 9 dagen te vroeg ongi worden lijkt me ook sterk want ook DAT heb ik nog nooit gehad! heb nu overigens wel hele kleine (!!!) krampjes en een beetje een drukkend gevoel op me hoofd, maar dat heb ik ook al de hele dag.
hoi Mendie, het kan van alles zijn. Het kan innestelingsbloed zijn. Dat kan vroeger zijn dat je denkt. Het kan ook een ongi zijn, maar dat betwijfel ik. Het enige wat je kunt doen is rustig blijven. Weinig aandacht aan geven en wachten tot je over tijd bent en dan pas testen. Niet van te voren, want dat kan je alleen maar telleurstellen.
Het kan inderdaad best al een innesteling zijn (kan al na 5 dgn..)..Maar zoals Yadi al zegt, zit er helaas niet veel anders op dan wachten.. Spannend meis!! Ik duim voor je!
bedankt meiden voor de reacties! en nee er zit idd niks anders op dan wachten, hoe moeilijk dat ook is. wat ik me alleen wel afvraag is of een innesteling ook gepaard kan gaan met krampen en steken, want daar heb ik wel behoorlijk last van! t voelt gewoon echt of ik ongesteld moet worden :S maar dat zou ik zo gek vinden, aangezien dat me mijn hele leven nog niet gebeurd is zo vroeg. maar ik heb echt krampen in me buik en steken in me borsten sinds vanmorgen...werd er gewoon wakker van.
Nou dat kan. Sommige vrouwen hebben meer last van de innesteling qua krampen dan de ei-sprong. Dus krampen kunnen er mee gepaard gaan. Steken in de borst geen idee... dat kan ook stress zijn (weet niet of je dat hebt hoor). Probeer te ontspannen en niet te veel er over na te denken. Mocht het wel zo zijn dan is stress niet goed voor het vruchtje. Ga leuke dingen doen vandaag en hopen op roze. Ik duim met je mee.
nou net moest ik bloed prikken in t ziekenhuis dus ik dacht loop gewoon langs gynaecologie( een bijdehand mens heeft de halve wereld zeggen ze) dus ik naar die assistente en t uitleggen. wilt ze een zwangerschapstest bij me doen iedereen weet toch wel dat er dan nog niks te zien is nou en dat was natuurlijk ook t geval! dus ik zeg: kan t een innesteling zijn? zegt ze: dat kan alleen als je zwanger bent. dus ik had barweinig aan die vrouw. t rozeverlies is nu omgeslagen in bruin, maar echt een paar druppeltjes maar. ik had echt hele erge buikpijn, over mn hele buik en maag en zelfs vannacht kramp in liezen en bovenbenen, maar dat is nu allemaal eigenlijk een heeeeeeel stuk minder. alleen nog een beetje een zwaar gevoel met af en toe een klein krampje in me buik. nogmaals, ik weet dat t afwachten is, maar vind t gewoon zo apart en heel erg spannend *bloos* en yadi, heel lief dat je mee duimt! doet me erg goed!
o anna ik zie nu pas dat je ook zo lief mee duimt! ook jij bedankt natuurlijk. met me drukke hoofd las ik daar overheen, sorry!
hoi mendie hier precies hetzelfde, ook van de week gebeurd (maandag of dinsdag). we moeten beiden nog 7 dagen wachten, ik wacht (soms ongeduldig) met je mee!!!! liefs elisa
elisa, voor jou ook spannend dus! en geduld is ook mijn sterkste kant niet hoor haha even een update van mijn kant.. na gisterochtend die paar druppeltjes helemaal niks meer gezien, heel de dag met een maandverbandje om gelopen( en ik heb zo'n hekel aan die krengen!) maar was dus achteraf gezien niet meer nodig verder zijn de krampen weg, dus dat is ook erg prettig! wel een beetje een zwaar gevoel, maar dan gewoon in me hele lijf..en een beetje licht in me hoofd, moeilijk te omschrijven eigenlijk. dat wachten duurt zooooooooooo lang
nou ja bij mij precies hetzelfde! ik heb normaal een haaruitval daar zeg je u tegen ( gelukkig heb ik een hele grote bos) maar nu dus gewoon niks meer he, hooguit 3 haartjes bij t borstelen! mijn boobs doen geen zeer, maar ik heb wel t gevoel dat ze ietsje voller zijn, maar voordat ik mezelf in de maling neem, vraag ik t vanavond eerst even aan vriendjelief haha. dat van die urine klinkt wel erg hoopvol he lilo ik heb ook de hele tijd honger trouwens, maar was aan t sonja bakkeren en niet omdat ik dik ben, maar omdat ik t gewoon toch even fijn vond om 4 kilo kwijt te zijn. normaal kan ik heel goed tegen sonja bakker, maar nu heb ik gewoon echt te veel honger. ook ben ik t nu haast niet meer aan t doen hoor..hou een beetje de richtlijn aan, maar eet meer, want stel dat t wel raak zou zijn, dan is lijnen natuurlijk niet goed!
hoi mendie en lilo fijn om te lezen dat anderen het net zo hebben als ik!! borsten lijken wel 10 kg zwaarder, is niet zo.. maar goed idee heb ik! eet veel, ook omdat ik van die misselijkheidsvlagen heb.. ik wil heel graag afvallen, lilo.. heb nu meer dan jaar bezig om zwanger te worden en telkens zei ik als nu niet raak is ga ik dit of dat, maar het lukt me niet!! dat van die haren is best grappig nu jullie dat zeggen.. ik heb normaal ook heel veel haren die ik verlies, dat valt nu al paar dagen ook mee! meiden, ik duim voor ons drieen! liefs elisa
Hallo Mendie Ik zit een beetje met hetzelfde. Wij zijn net gestopt met de pil in juni. Na 41 dagen, op 7 aug, werd ik zelf ongesteld. Nu heb ik gister, dag 20 van m'n cycles een klein beetje roze/bruin slijmerig bloed verloren. Was ook maar 2 keer na toiletbezoek. Vanmorgen, dag 21, werd ik wakker en bij het vegen meer bloed. Net als bijv dag 4 van een menstruatie. Dit is ook maar eenmalig geweest. Heb wel een beetje krampjes gehad. Nu verder vandaag alleen maar hele lichte roze/rode streepjes op het wc-papier.. Sorry voor de details.. Weet niet goed van hoe en wat... Wat het is, ongi of iets anders... Ik wacht met jullie mee en af!! Succes! Mariska
ja laten we hopen op posi test volgende week! pfoeeeee ik word echt gek van mezelf. hebben jullie dat ook?
ja ik heb dat heel erg...als ik dat bruin/roze verlies niet had gehad, had ik gewoon gedacht dat ik weer s behoorlijke pms heb, aangezien ik dat altijd wel heel erg heb. nu vraag ik me steeds af of ik me nu anders voel of dat t echt overeen komt. zoals je begrijpt..heeeeeeeel irritant!
ja heb ik ook. als ik geen roze veeg had gehad van de week had ik niet op het forum meer gekeken. soms word ik er beetje depri van al die verhalen... maar als je iets hebt, is het handig! heb net ramen gezeemd binnen en buiten. keuken, wc, badkamer schoongemaakt. waar haal ik de energie vandaan vroeg ik me af... maar daarna ging ik zitten en trok leek wel of de buikwand trok ofzo zal wel niet.. maar goed, ik maak mezelf beetje gek, geloof ik!!!
ik ben niet vooruit te branden juist! ben onwijs moe en heb alleen maar honger! moet mezelf echt tegenhouden om niet de hele tijd te eten. ook steeds hele subtiele steekjes helemaal onder in me buik..boven me schaamstreek zeg maar. mn gevoel zegt echt dat ik zwanger ben, maar t probleem is dat t alleen maar nog meer teleurstellend is als blijkt dat t niet zo is. dus ik ben blij als t weekend is en mijn mannetje dus weer een paar daagjes vrij is...kunnen we leuke dingen gaan doen en misschien kan ik dan me hoofd ergens anders op zetten.
ja moet ook mezelf tegenhouden, net ijsje gegeten en daarna koekjes.. pfoee! is mijn dag vrij. kan ook beter aan t werk zijn hoor!!! heb steekjes rechts en links, geen idee of het raak is.. zeg liever dat het niet zo is, om een ontzettende huilbui over 7 dagen te voorkomen... zou het lukken?!