jemig dat valt nog niet mee om een naam te bedenken voor ons kleine ukkie,... dan vind ik weer een naam mooi, maar hij weer niet.. en andersom ook,.. we zijn het steeds niet helemaal eens met de namen.. enals we dan denken dat we een leuke naam hebben, dan vinden wie die achteraf tog niet zo leuk... hebben jullie goede tips? en hoe zijn jullie aan de naam gekomen? en waren jullie het snel eens met de naam? en vanaf welke week zijn jullie gaan kijken voor een naam? voor mijn gevoel zijn we daar nog wel ff zoet mee! haha ahja wel leuk!
helemaal onder aan de site staat ook een gedeelte met babynamen. Wij hadden hetzelfde hoor. Als ik iets leuk vond dan vond mijn vriend het niet leuk, maar gelukkig heb je een hele zwangerschap de tijd om iets te verzinnen. Kijk ook eens bij www.svb.nl daar staan ALLE namen die in 2008 zijn gegeven
Ook hier heel herkenbaar. Ik ben pas 17 weken zwanger, maar heb nu al het idee dat er nooooit een naam gaat komen die we beide leuk vinden! Haha De naam van onze eerste zoon wisten we al heel snel, dus ik had het idee dat dat nu ook het geval zou zijn. We weten in ieder geval dat onze uk een jongen is. Ach, we blijven rustig door zoeken... Succes!
we zijn gistere avond heel de avond bezig geweest met namen bedenken, ieder van ons moest 5 jongens en 5 meisjes namen op een briefje schrijven, en dan zouden we het aan elkaar laten zien, en we hadden gelukkig voor het eerst voor een meisjesnaam allebij dezelfde naam opgeschreven, dus die word het dan natuurlijk! was wel gezellig gistereavond! nu nog eens wordn over een jongensnaam! haha heb er nu al zin in!
Hoi! Toen ik zwanger was van mijn dochter (we wilden niet weten wat het geslacht was) waren we het al heel snel eens over de meisjesnaam. Maar de jongensnaam.......pfffffffffffffff we kwamen er niet uit. Uiteindelijk hebben we een lijst uitgedraaid van de top 200 ofzoiets en daar allebei zonder dat we het van elkaar zagen aangekruist wat je wel leuk vond. Degenen die overeen kwamen hebben we op een aparte lijst gezet en toen gescoord per naam. Het cijfer 1 voor het leukst en hoe hoger het nummer hoe minder leuk. Ineens werd toen duidelijk dat een naam die ik heel mooi vond, hij echt veel minder vond dan ik eigenlijk dacht en andersom. En het werd voor mezelf ook duidelijker wat ik nu echt mooi vond. Ook zagen we waar we toch wel overeenstemming hadden. Zijn 1 was bijvoorbeeld mijn 2 en andersom, daarna waren we het echt veel minder met elkaar eens. Tussen die eerste twee namen hebben we uiteindelijk gekozen. Maar het bleek dus een meisje te zijn . We hebben nu de naam die we eerst als tweede op de lijst staan voor een jongen nu op nummer 1 staan dus daar hoeven we gelukkig niet meer over na te denken, maar nu zijn we er nog niet uit voor een meisjesnaam . Succes in ieder geval!