twijfels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rienke, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rienke

rienke Nieuw lid

11 mrt 2010
    4
    0
    0
    Verpleegkundige
    onder de rook van Rotterdam
    beste dames,
    ik ben nieuw hier, en daar heb ik zo mijn reden voor!
    Ik verwacht mijn menstruatie dit weekend, zondag de 14e, maar ik loop al een week of 2 met een enorm opgeblazen gevoel, beetje pijnlijke borsten en ik loop af en aan naar het toilet!
    Voor de grap heb ik woensdag een test gedaan, digitale van clearbleu. Deze is vanaf 1e NOD dag te gebruiken, ik heb 'illegaal' de test dus 4 tot 5 dagen te vroeg gedaan. Wat denk je... zwanger! 's avonds nog een keer omdat m'n man me bijna niet geloofde en vandaag weer positief getest. Ben ik al langer zwanger dan 3 weken of heb ik gewoon een overschot aan HCG?
    Wie heeft er ook wel eens positief getest dat het toch niet zo was?

We zijn er opzich wel blij mee, maar hadden er totaal niet op gerekend dat we een kindje krijgen, misschien geloof ik het daarom ook absoluut niet! Al zeggen de testen en m'n lijf me meer dan genoeg...
    groetjes

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ten eerste welkom op het forum meid!

Ik kan je helaas niet aan een ervaring of antwoord helpen aan de hand van je verhaal, maar hoop natuurlijk voor je dat de test klopt mocht de kleine welkom zijn voor jullie...

Je zult vast snel reacties krijgen van meiden die je beter kunnen helpen..Kan me voorstellen dat het je overvalt als je er niet op had gerekend.

Ik ben benieuwd :)

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    een zwangerschapstest die zwanger zegt klopt gewoon!alleen over de predictor hoor je weleens verhalen over dat ie vals positief aangeeft. je bent dus harstikke zwanger..hou er wel rekening mee dat het nog mis kan gaan in dit vroege stadium. en ik zou als ik jou was een test van cb doen waar opstaat hoelang je al zwanger bent en je huisarts bellen en/of verloskundige..

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ben je onregelmatig ongesteld? Dan kan het zijn dat je al langer zwanger bent!

5. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Misschien ben je al wel langer zwanger dan je denkt. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als de test zwanger zegt dan zal dat toch ook wel zijn?

6. rienke

rienke Nieuw lid

11 mrt 2010
    4
    0
    0
    Verpleegkundige
    onder de rook van Rotterdam
    Ha dames,

Nou ik kan er echt niet meer onderuit, heb inmiddels 6 testen gedaan! Volgens cb heeft bevruchting 2 weken geleden plaats gevonden! Precies zoals ik had uitgerekend!
    Kan niet missen, ben altijd keurig op de 28e dag ongesteld!

Was trouwens wel een prachtig cadeau voor ons 1 jarig huwelijk afgelopen zaterdag! mijn 1e nod en 1e huwelijksviering vielen op 1 dag!

We gaan er gewoon enorm van genieten! Je bent hartstikke welkom lief kleintje

7. kimbertin

kimbertin Niet meer actief

Alvast een dikke proficiat!

8. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Idd een geweldig 1-jarige trouwcadeau, gefeliciteerd. Wij hopen ook op zo'n mooi 1-jarig trouwcadeau ;)

9. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Gefeliciteerd!!

10. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Van harte en wat je zegt een prachtig cadeau voor jullie 1jarige huwelijksviering. wauw!!

Deel Deze Pagina